//

Iphone 4s batterij neemt 'af' ipv op te laden

Iphone 4s batterij neemt 'af' ipv op te laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4s nog geen half jaar, maar heb nu voor de 2de keer batterijproblemen. Gisteren verbond ik mijn iPhone met mijn pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-13, 15:14
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard Iphone 4s batterij neemt 'af' ipv op te laden

Ik heb mijn iphone 4s nog geen half jaar, maar heb nu voor de 2de keer batterijproblemen.

Gisteren verbond ik mijn iPhone met mijn pc (via de meegeleverde USB kabel) en ging het percentage van mijn iPhone naar beneden in plaats van naar boven. Ik begin op te laden bij 25% en een half uur later stond de batterij op 3%.

Daarna ging hij al snel naar 1% en die 1% heb ik uren kunnen gebruiken (langer dan normaal gesproken het geval is dus, want die laatste % gaat sowieso altijd wat langer mee).

Nu zette ik mijn iPhone eens uit en aan om op die manier het probleem op te lossen. Echter wil hij nu niet meer aan. Als ik hem verbind, dan verschijnt het icoontje dat hij opgeladen moet worden. Ook al is hij intussen al uren lang verbonden met de pc.

Kan dat het gevolg zijn van het feit dat ik hem al lang niet meer via de normale oplader heb opgeladen? Deze is namelijk stuk, ik wacht nog altijd op mijn nieuwe.

Iemand die me kan helpen aub?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-13, 15:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GertD Bekijk bericht
Kan dat het gevolg zijn van het feit dat ik hem al lang niet meer via de normale oplader heb opgeladen?
Dat kan inderdaad het gevolg zijn van steeds te laden met een te lage laadstroom. Een iPhone heeft 1.000 mA laadstroom nodig om goed op te laden. Een USB-poort levert standaard maximaal 500 mA.
  #3  
Oud 02-04-13, 17:12
GertD GertD is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Oké, bedankt voor de reactie. Intussen is hij weer normaal aan het opladen nog maar even wachten op die échte oplader dan.
  #4  
Oud 02-04-13, 17:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Goed zo Een Universal Serial Bus (USB) is nu eenmaal geen goede lader voor Lithium-Polymer (of Lithium-Ferrum) cellen. Met die NiCd en NiMH cellen van vroeger was dat geen probleem. LiPo (of LiFe) cellen hebben echter compleet andere chemische en elektrische eigenschappen.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 constant laden of batterij? Quent iPhone algemeen 7 31-10-12 13:59
Iphone 3gs wil niet laden na nieuwe batterij biacg00 iPhone algemeen 4 04-03-12 17:08
Eerste keer batterij laden... divanci iPhone algemeen 0 25-09-08 22:05
Laden batterij Javado iPhone algemeen 11 24-02-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.