//

Vrije ruimte met nummers vullen - capaciteit verkleinen

Vrije ruimte met nummers vullen - capaciteit verkleinen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in itunes mijn muziek synchronisatie op automatisch staan, dus hij gaat vrije ruimte vullen met nummers uit mijn muziek bibliotheek. Nu wou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-13, 23:55
MikaelWillems MikaelWillems is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard Vrije ruimte met nummers vullen - capaciteit verkleinen

Ik heb in itunes mijn muziek synchronisatie op automatisch staan, dus hij gaat vrije ruimte vullen met nummers uit mijn muziek bibliotheek. Nu wou ik laatst een applicatie vanuit itunes op mijn iphone 4 zetten maar dan krijg ik uiteindelijk de melding 1 onderdeel kan niet gesynchroniseerd worden. Mijn gsm heeft dus te weinig vrije ruimte (app grote is 334MB en vrije ruimte is 326MB). Dus ik vraag me af waarom itunes niet slim genoeg is om dan enkele nummers eraf te gooien en de app voorrang te geven.

Is er de mogelijkheid om instellingen te wijzigen zodat er een bepaald aantal GB vrij moet blijven, voor mogelijke toekomstige apps? Of oplossing gerelateerd altijd welkom.

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-13, 00:06
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Waar het juist staat weet ik niet meer, maar bij iTunes kan je aangeven hoeveel er vrij moet blijven. Ik denk dat je op het toestel moet klikken en dat je het dan kan aangeven.
  #3  
Oud 10-04-13, 00:14
MikaelWillems MikaelWillems is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

DHL, dank u voor de snelle reactie. Maar heb al overal gezocht maar tevergeefs. In de oudere itunes heb ik het ooit eens tegengekomen (en toen nooit gebruikt), maar kan het nu niet meer vinden in de nieuwe versie.
  #4  
Oud 10-04-13, 16:50
MikaelWillems MikaelWillems is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ondertussen een oplossing.
Door het maken van een slimme afspeellijst kan je het maximum gebruikte capaciteit instellen en selecteren dat hij deze lijst willekeurig vult.

Het was natuurlijk simpeler geweest dat je ergens een schuivertje kon instellen met gereserveerde vrije ruimte, maar bon .... Apple zeker.
Reageren

Labels
synchronisatie, vrije ruimte



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Opvulling van vrije ruimte op Iphone 4S kachelle iTunes 0 01-08-12 16:57
Probleem met vrije ruimte iPhone 4 MikMakMan iPhone algemeen 1 18-08-10 12:28
iPhone (vrije ruimte) S¡mon Chat en geruchten 52 19-01-10 20:48
Software: iPhone vrije ruimte & navigatie wvy iPhone Navigatie 1 30-08-09 18:26
Foto: Foto maken..melding onvoldoende vrije ruimte damlodge Muziek, foto & video 3 15-09-08 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.