//

iPhone herstelt niet meer na update

iPhone herstelt niet meer na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er al meerdere topics zijn over dit onderwerp, maar ik kom er niet uit... Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik heb echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-13, 01:16
Laupie Laupie is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard iPhone herstelt niet meer na update

Ik weet dat er al meerdere topics zijn over dit onderwerp, maar ik kom er niet uit... Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Ik heb echt geen verstand van software...

Ik heb ongeveer twee maanden geleden mijn iPhone gejailbreaked en tot aan vandaag geen problemen mee gehad.
Ik had hem aangesloten aan de computer en wilde via iTunes mijn iPhone updaten naar iOS 6.1.3
Toen hij daar mee bezig was, kreeg ik opeens een scherm te zien op mijn iPhone: USB-kabel die wijst naar iTunes Logo.
Dat is het enige scherm wat ik nu nog te zien krijg.
Ik heb mijn iPhone in de DFU modus gezet, maar dat werkte niet.
Ik wil mijn iPhone herstellen via iTunes, maar ik krijg steeds een foutmelding met steeds een andere error.

Wat moet ik in godsnaam doen?!
Ik snap er niks van...
Ik wil sowieso geen jailbreak meer.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 april 2013 om 23:35 ----------

Het is me gelukt om hem te herstellen... maar nu heb ik weer een ander probleem.
Gelukkig had ik begin deze week nog een back up gemaakt via iTunes, die wilde ik nu dus uitvoeren, maar iTunes vindt mijn telefoon niet. Of ja, hij blijft maar laden en laden...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 april 2013 om 23:38 ----------

Ja! Hij is bezig met terugzetten.
Kwestie van geduld hebben denk ik. Volgens mij liep iTunes vast.