//

Iphone display stuk / barsten

Iphone display stuk / barsten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Topictitel zegt het al. Ben gevallen en heb barsten in de display van mijn iphone gekregen Wat kan ik nu doen?! Kan ik mn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-08, 10:15
WhatsNext WhatsNext is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 13
Standaard Iphone display stuk / barsten

Topictitel zegt het al. Ben gevallen en heb barsten in de display van mijn iphone gekregen

Wat kan ik nu doen?! Kan ik mn iphone ergens naar opsturen waar er een nieuwe diplay word ingezet ofzo? En is dit een duur grapje?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-08, 10:23
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

zoekfunctie doet wonderen (gerbruik barst,stuk glas als zoekwoord en je vindt meerdere topics)
hier alvast 1 topic erover
  #3  
Oud 02-06-08, 10:23
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Je kan hem zeker opsturen maar het gaat je zo'n gat van 199 euro maken.
Mischien beter je iPhone in delen verkopen en datzelfde bedrag opleggen. Dan heb je misschien al een 16 GB....
  #4  
Oud 03-06-08, 01:35
Otto Wijnen Otto Wijnen is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 9
Unhappy Hulp gevraagd: vocht achter display

Helaas bleek ook mijn iPhone niet zo krasbestendig als de filmpjes deden geloven. Dus heb ik deze week geprobeerd met Glass polish de ergste krassen te verwijderen. Eerst voorzichtig, later iets minder voorzichtig. Met de loep leken de allerdunste krasjes wat minder te worden. Maar wat bleek: de polish kroop tussen de naad en zit nu onder het glas! Tot een centimeter van de rand zitten er van die lelijke wolken. Vooral zichtbaar op een witte achtergrond.

Door de filmpjes waarin met nogal wat vocht een screenprotector wordt aangebracht, ging ik ervan uit dat ik hiervoor niet hoefde te vrezen. De werkelijkheid is anders en nogal zuur.

Heeft iemand een tip? Hoe krijg ik mijn scherm weer helder? En wat gaat me dat kosten?

Alvast bedankt!

Otto (8 GB iPhone)

Toevoeging @ 21-7: Mailtje ontvangen van Fixsupport:
"Naar aanleiding van de klachtomschrijving in uw email komen de reparatiekosten op € 199,- dit is incl. BTW en verzending.Helaas is het niet mogelijk om iets onder de glasplaat schoon te maken. Deze is verlijmt met de lcd. De gehele lcd module zal dan ook vervangen worden, daarmee bent u ook meteen van de krasjes af."
Dat is me te veel geld. Ik ben mezelf een blinde vlek aan het aanleren om zo die 'wolken' niet meer te zien. Eind dit jaar kan ik vanwege abonnementeinde de 3G laten komen, dat houd ik nét vol denk ik...

Laatst gewijzigd door Otto Wijnen; 21-07-08 om 18:02. Reden: Reactie reparateur
  #5  
Oud 07-06-08, 16:50
jord-y jord-y is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

Mensen ik heb mijn iphone laten vallen ik heb nu een barst in me display kan ik hem ergens naar op sturen ? zo ja waar heen dan ?

Vriendelijk groeten jordy
  #6  
Oud 21-07-08, 18:03
Otto Wijnen Otto Wijnen is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 9
Standaard Scherm stuk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Mensen ik heb mijn iphone laten vallen ik heb nu een barst in me display kan ik hem ergens naar op sturen ? zo ja waar heen dan ?

Vriendelijk groeten jordy
Hi Jordy,

Zie hierboven: de firma Fixsupport rekent €199,- euro. Succes ermee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4, barsten in de achterkant Emma0408 iPhone algemeen 5 10-05-11 15:42
iPod touch gevallen=barsten otieboy iPhone algemeen 16 07-04-11 17:57
Iphone scherm(display) en glas stuk ProMark1 iPhone algemeen 7 01-10-10 14:58
iphone 4 stuk Aartmans iPhone algemeen 5 23-09-10 21:24
Display helderheid .. gezocht display Hobao iPhone algemeen 1 15-07-10 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.