//

Alle apps weg

Alle apps weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, 2 weken geleden laadde mijn iPhone 5 niet meer op. Zelfde dag is hij nog opgehaald en een leen toestel gekregen (iPhone 4). Volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-13, 17:09
daveyh daveyh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard Alle apps weg

Hallo,

2 weken geleden laadde mijn iPhone 5 niet meer op. Zelfde dag is hij nog opgehaald en een leen toestel gekregen (iPhone 4). Volgens mij had ik geen eens een backup gemaakt maar alles stond er nog op toen ik mijn sim kaart in de iPhone 4 deed. Foto's, contacten en apps. Nu heb ik een uur geleden een nieuwe iPhone 5 binnen gekregen omdat die andere niet meer te repareren was. Ik had vanochtend op iTunes een backup gemaakt voor de zekerheid. Net dus mijn nieuwe telefoon aan gezet en gekozen voor kopie terug zetten via iTunes. Ik heb al mijn foto's nu wel gewoon maar al mijn apps zijn kwijt. Zoals whatsapp wat ik nu weer opnieuw kan kopen. Weet iemand of ik mijn apps op een normale manier terug kan krijgen, of is dit normaal en moet ik whatsapp gewoon weer opnieuw kopen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-13, 17:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan heb je alleen maar een backup gemaakt en geen synchronisatie. Alle apps die je ooit gekocht hebt kan je gratis weer downloaden uit de App Store met iTunes.

Maak je geen zorgen over Whatsappje, ook dat kan je ook weer gratis downloaden.
  #3  
Oud 15-04-13, 17:22
daveyh daveyh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan heb je alleen maar een backup gemaakt en geen synchronisatie. Alle apps die je ooit gekocht hebt kan je gratis weer downloaden uit de App Store met iTunes.

Maak je geen zorgen over Whatsappje, ook dat kan je ook weer gratis downloaden.
Dat gaat ook niet.. Moet gewoon 90 cent betalen. En het geld is niet het probleem hoor haha, maar dan moet ik weer iemand vinden die via die betaalwijze kan betalen. Ik zelf kan dat niet.

Maar ik kan het niet gratis krijgen in ieder geval.
  #4  
Oud 15-04-13, 17:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveyh Bekijk bericht
Maar ik kan het niet gratis krijgen in ieder geval.
Nogmaals, alle apps die je ooit in de App Store hebt aangekocht met jouw Apple ID kan je weer downloaden uit de App Store met jouw Apple ID.

Hoe heb je Whatsapp dan voorheen aangekocht in de App Store?
  #5  
Oud 15-04-13, 17:37
daveyh daveyh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nogmaals, alle apps die je ooit in de App Store hebt aangekocht met jouw Apple ID kan je weer downloaden uit de App Store met jouw Apple ID.

Hoe heb je Whatsapp dan voorheen aangekocht in de App Store?
Jij heb gelijk haha! Ging nog even in de App Store *****n en heb ze inderdaad gevonden bij updates. Voorheen deed mijn buurjongen het voor me maar die is een week in het buitenland. En ik gebruik whatsapp het meest. Maar ik heb het al.

Bedankt!
  #6  
Oud 15-04-13, 17:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveyh Bekijk bericht
Bedankt!
Zonder dank en graag gedaan

Synchroniseer die nieuwe iPhone nu even met iTunes. Dan kent iTunes het toestel en weet welke appjes er op staan. Dan kom je zulke calamiteiten in de toekomst niet meer tegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na terugzetten reservekopie alle apps weg. frankys iPhone algemeen 9 25-12-15 10:00
iPod touch: HELP! ALLE stock-apps zijn weg! arjan95 Jailbreak 2 06-02-13 09:01
Alle Apps weg na synchronisatie remcop iPhone algemeen 2 24-09-11 15:34
Alle apps weg na herstel scheersje iPhone Apps 1 30-12-10 13:18
Alle Apps weg van Springboard Michaelhu iPhone Apps 0 18-09-08 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.