//

Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek.

Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een vraag. Binnenkort krijg ik een iPhone en ik wil mijn iPod en iPhone bibliotheken graag gescheiden houden. Ik weet hoe je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-04-13, 16:33
MerelXMusic MerelXMusic is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Smile Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek.

Hallo, ik had een vraag.

Binnenkort krijg ik een iPhone en ik wil mijn iPod en iPhone bibliotheken graag gescheiden houden. Ik weet hoe je meerdere bibliotheken kan aanmaken. Wat ik mij af vroeg is of er een mogelijkheid is om alleen (een deel van) de muziek van mijn iPod bibliotheek over te zetten naar mijn iPhone bibliotheek. Als ik dit namelijk allemaal handmatig opnieuw in een bibliotheek moet gaan zetten, ben ik wel even bezig.
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer char991 iPhone algemeen 5 28-12-15 10:44
Muziek: ipod als gastaccount van muziek voorzien uit eigen bibliotheek arcovandermeij Muziek, foto & video 0 14-08-11 21:38
muziek van lime wire naar bibliotheek zetten sjanine iTunes 3 26-03-10 15:25
Windows: Muziek bibliotheek naar IPhone Appelig iTunes 8 06-03-10 23:57
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? cappuccinotje Archief 2 11-12-08 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.