iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Instellingen Wijzigen . . (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/13830-instellingen-wijzigen.html)

adempinar 02-06-08 13:58

Instellingen Wijzigen . .
 
Hallo,
Ik heb ongeveer al 4 maanden een 8gb Iphone van 1.1.4

Pas na 4 maanden wou ik weer de iphone herstellen want hij begon traag te worden.
Ik heb het met liberty gedaan , alles is perfect gelopen.

Alleen als k het opstart kan ik niks wijzigen, weer niet, geluid instellingen niet, bijna alles van instellingen, zelfs de licht van het display niet.

Wie kan mij tips geven?:(

Dank u

colliehome 02-06-08 14:03

Even opnieuw proberen met Liberty+
* alhoewel ik een ZiPhone-man ben*

adempinar 02-06-08 14:03

Heb ik al 3 gedaan. er veranderd niks

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 120951)
Even opnieuw proberen met Liberty+
* alhoewel ik een ZiPhone-man ben*


Ik heb het al ongeveer 3 keer gedaan met iliberty, btw ook met ziphone.

iMario 02-06-08 16:18

WinPwn gebruiken!!:D en beter geen ZiPhone;)

ButcherJF 02-06-08 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adempinar (Bericht 120959)
Ik heb het al ongeveer 3 keer gedaan met iliberty, btw ook met ziphone.

Je moet er wel om denken dat je niet de oude -verkeerde- instellingen van je iPhone terug zet; in iTunes dus een nieuwe iPhone aanmelden.

King1987 02-06-08 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 121004)
WinPwn gebruiken!!:D en beter geen ZiPhone;)

wat is er mis met ziphone:confused: werkte bij mij perfect:D

adempinar 02-06-08 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 121004)
WinPwn gebruiken!!:D en beter geen ZiPhone;)

Ik heb het net geprobeerd, steeds zelfde probleem.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 121114)
Je moet er wel om denken dat je niet de oude -verkeerde- instellingen van je iPhone terug zet; in iTunes dus een nieuwe iPhone aanmelden.

Ja dat doe ik ook altijd, als k het opnieuw installeer vraag itunes altijd. . herstellen van de vorige iphone, of als een nieuwe iphone maken.

Ik kies altijd de tweede.

Marquez 03-06-08 00:02

Nou, ik ging van 1.1.2 naar 1.1.4 met iLiberty, en het juist WEL gekozen voor herstellen van vorige iPhone, zodat ik nu al m'n smsjes nog heb, en m'n mail instellingen enz... En ik heb nergens problemen mee. Al m'n instellingen doen het prima hoor. Dus nergens voor nodig om voor nieuwe iPhone te kiezen.

Redchilly 03-06-08 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marquez (Bericht 121216)
Nou, ik ging van 1.1.2 naar 1.1.4 met iLiberty, en het juist WEL gekozen voor herstellen van vorige iPhone, zodat ik nu al m'n smsjes nog heb, en m'n mail instellingen enz... En ik heb nergens problemen mee. Al m'n instellingen doen het prima hoor. Dus nergens voor nodig om voor nieuwe iPhone te kiezen.

Misschien rare vraag, maar heb je enig idee waar dit topic over gaat?
Dat het in jouw geval geen probleem geeft, prima, bij mij ook niet, van 8 naar 16 GB en alles terug gezet.
Maar de vraag is om een probleem op te lossen, oude instellingen overnemen is in zijn geval niet wenselijk.

Back on track:
misschien een keer aan een Mac proberen? wil nog wel eens helpen.

adempinar 03-06-08 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Redchilly (Bericht 121220)
Misschien rare vraag, maar heb je enig idee waar dit topic over gaat?
Dat het in jouw geval geen probleem geeft, prima, bij mij ook niet, van 8 naar 16 GB en alles terug gezet.
Maar de vraag is om een probleem op te lossen, oude instellingen overnemen is in zijn geval niet wenselijk.

Back on track:
misschien een keer aan een Mac proberen? wil nog wel eens helpen.

Goeie idee . . maar een mac vinden is moeilijk voor mij.

Wat ik gemerkt heb, Nadat ik helemaal opniew heb hersteld met iliberty.
Lukt het weer , geluiden enz. . Maar nadat ik installer en community sources heb geupdate . . Begin hij weer alles te weigeren als het om wijzigen gaat . . Echt vaag

Redchilly 03-06-08 00:43

Is hij zonder update van installer en community sources ook weer sneller?
Misschien dat daar iets in vast loopt. heb je dan app's geïnstalleerd waarna de problemen beginnen (naast CS)?

adempinar 03-06-08 00:48

Ja inderdaad hij is veel sneller in downloaden voor installer en cs.

Als ik elke keer mijn iphone herstel , update ik eerst insaller en cs, pas daarna ga ik alles downloaden wat nodig is van ifoneguide.nl/114 (nummerherkenning,taalpakket enz . . )

Redchilly 03-06-08 00:51

Ik ga er even een nachtje over slapen ;)
Ben nu een beetje leeg. Nieuwe tip morgen ochtend.

adempinar 03-06-08 00:52

Hetzelfde:D

Grample 03-06-08 00:55

Modbreak:
adempinar, graag voortaan de Edit knop gebruiken en je post bewerken ipv een nieuwe post onder je oude te posten :)


adempinar 06-06-08 01:03

Ik heb wel de oplossing gevonden.
Mijn zusje heb een oude compac pc in zijn kamer, heb ik itunes geinstalleerd en iliberty . . Vervolgens heb ik alles gedaan wat nodig was.

En nu is het helemaal perfect weer, maar ik snap de itunes niet wat ik nou op me pc heb, moet ik die reinstalleren?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:14.