//

Koelkast solves problem!

Koelkast solves problem! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 2 weken NIET slapen tot ergenis van mijn vriendin aan toe... Moe op mijn werk... Iedere dag sjagrijnig omdat die k*t iPhone niet wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-06-08, 21:32
kevinrudya kevinrudya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Talking Koelkast solves problem!

Na 2 weken NIET slapen tot ergenis van mijn vriendin aan toe... Moe op mijn werk... Iedere dag sjagrijnig omdat die k*t iPhone niet wilde werken is het mij dan toch EINDELIJK gelukt!

Het probleem voor de koelkast:

Ik had geen Wi-Fi wat mij uitermate irriteerde. Dit was één van de redenenen waarom ik deze telefoon heb gekocht (naast zijn uitgebreide mogelijkheden uiteraard) en ook vooral om iCal te kunnen gebruiken. Natuurlijk is bellen ook niet geheel onbelangrijk op een telefoon!

Ik had hem gekocht via marktplaats bij een man die eerlijk zei dat het apparaat niet helemaal in orde meer was sinds de laatste update (1.1.4) ik wist bij voorbaat al dat dit een software fout moest zijn en geen hardware fout. Na NACHTENlang upgrade, downgrade, proberen te virginizen (zonder Wi-Fi :@!) etc. etc. Dan toch maar een nachtje in de koelkast gelegd volgens de handleiding op dit forum.

En je raad het al, hij doet het weer! Kan nu eindelijk zonder vastlopen, re-booten, herstellen, DFU mode, erase baseband etc. etc. gewoon normaal de iPhone gebruiken zoals die is.

Heb hem zojuist ge-pwned met winpwn. Deze manier van unlocken raad ik aan omdat tijdens de problemen van de afgelopen twee weken, dit mij de meest stabiele iPhone teruggaf.

Greetz,

A very happy iphoner! (inmiddels pro unlocker, jailbreaker en activator heb daadwerkelijk alle programma's gebruikt die er in omloop zijn )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-08, 21:38
DynamicDennis's schermafbeelding
DynamicDennis DynamicDennis is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 164
Standaard

woehoeeee!!!!

Enjoy your iphone
  #3  
Oud 03-06-08, 21:40
kevinrudya kevinrudya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Thnx! Denk dat het wel gaat lukken
  #4  
Oud 03-06-08, 21:43
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Was het alleen Wi-Fi dat niet werkte??
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 03-06-08, 21:53
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Michael zou dit dan ook een oplossing kunnen zijn voor mijn iphone vanwege dat er wel Wi-Fi is maar geen enkele app het doet waarmee Wi-Fi voor nodig is?
__________________
iPod Touch 4G 32GB White | Live each day as it would be your last
  #6  
Oud 03-06-08, 21:54
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Probeer het maar jeremy Het kan geen kwaad
  #7  
Oud 03-06-08, 21:54
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

dus gewoon ook al is de batterij vol in de vriezer leggen?
  #8  
Oud 03-06-08, 21:58
kevinrudya kevinrudya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Nee, hij liep regelmatig vast tijdens het opstarten, als je op settings drukte etc. eigenlijk alle bekende problemen die hier op het forum gepost zijn.

Heb mijzelf er in twee weken heel goed in verdiept. Aangezien ik ook bij een Apple reseller werk en een collega van mij Reseller Manager International is geweest (en nog veel meer binnen apple, hij kent unix alsof het het schrijven van een brief is). Had hij me ook al enkel tips gegeven om te proberen. Tevergeefs uiteindelijk... Maar goed dat terzijde...

Het waren i.i.g the most common issues die ik hier tegen ben gekomen op het forum. Ik merkte dat als ik mijn baseband had erased hij zonder vast te lopen opstartte. Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd voordat ik de telefoon had gekocht. Toen ik daar achter kwam ben ik dieper gaan speuren en kwam ik op het idee om hem te gaan virginize. Dat kwam door het anysim verhaal. Deze veranderde je baseband zodanig dat er niet overheen te schrijven is zolang er voldoende spanning opstaat.

Toen ik eindelijk 1.0.2 unlocked had kon ik deze niet downloaden via Edge. Still don't know why maar maakt nu niet meer uit. Weer upgrade downgrade etc. Denk dat ik vrijwel alle firmware versies voorbij heb zien komen.

Toen las ik de thread van jouw *Michael over het invriezen van de telefoon. Ik had eerst zo m'n rare gedachtes daarover en durfde het niet direct aan om dat te gaan doen. Even na gevraagd bij mijn ouweheer en die was er ook van overtuigd dat het mogelijk was. Gistermiddag na de zoveelste vastloper was ik het zat. Ik was uit eten en heb hem de hele avond leeg laten lopen totdat hij een enkele keer streepjes gaf. Daarna nog een uur zitten drukken tot gisteravond 10 uur ongeveer.

iPhone netjes in een plastic zakje gedaan, alle lucht er geprobeerd uit te halen, in een tupperware bakje gedaan met wat keukenpapier om het condens een beetje tegen te gaan en voilá. Een fully functional iPhone.

Ik merkte het trouwens al na de eerste restore modus, met ZiPhone de baseband gearased zonder foutmeldingen. Ik heb die foutmelding zo vaak gezien maar weet nu ineens niet meer wat het precies was. Iets met Failed to load firmware.

Vervolgens in DFU mode gerestored naar 1.1.4, pwnen, custom firmware en KLAAR.
  #9  
Oud 03-06-08, 22:00
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Je zou nu toch moeten weten dat 2 dingen voor electromechanica super super slecht zijn....schokken en koude ! Je iphone nachtje in de vriezer is zowat het domste dat je in je hoofd kan halen. Ik ben ook zeker dat Wi-Fi en je andere problemen binnen de week wel terug zullen verschijnen stilaan, of je hebt iets anders gedaan dat het probleem opgelost heeft voor de vriezer.
  #10  
Oud 03-06-08, 22:01
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Bij mij is het zo op 1.1.1 en 1.1.2 doet Wi-Fi het wel, 1.1.3 niet geprobeerd.
en op 1.1.4 doet Wi-Fi het dus wel dus verbinding. maar zodra ik op weather of installer druk lijkt het alsof er geen verbinding is want hij laadt (refresht, update) gewoon NIET. zo raar vindt ik dat... iemand iets van een oplossing hiervoor??


Alvast bedankt
  #11  
Oud 03-06-08, 22:02
kevinrudya kevinrudya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Waarom? Als je auto in de winter slecht start door de kou... Waarom doet hij het in de zomer dan weer wel...
  #12  
Oud 03-06-08, 22:04
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinrudya Bekijk bericht
Waarom? Als je auto in de winter slecht start door de kou... Waarom doet hij het in de zomer dan weer wel...
Inderdaad
  #13  
Oud 03-06-08, 22:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Je zou nu toch moeten weten dat 2 dingen voor electromechanica super super slecht zijn....schokken en koude ! Je iphone nachtje in de vriezer is zowat het domste dat je in je hoofd kan halen. Ik ben ook zeker dat Wi-Fi en je andere problemen binnen de week wel terug zullen verschijnen stilaan, of je hebt iets anders gedaan dat het probleem opgelost heeft voor de vriezer.
Undertaxx de vriezer kan niet zoveel kwaad. Werkt ook bij 1011 probleem en van de iphones die ik zo gerepareerd heb zijn nog geen probleem tegen gekomen. De vriezer is niet eens zo slecht voor de batterij omdat hij daarna wat beter werkt als die wat zwakker wordt.

En ze gaan in een laadruim van vliegtuigen Daar is het ongeveer -20 graden.
En bij de specs van de iPhone op de apple site staat dat de iPhone -20 tot -45 graden aankan Ook al werkt hij dan niet om mee te bellen

Laatst gewijzigd door Michael; 03-06-08 om 22:49.
  #14  
Oud 04-06-08, 10:21
Biatelli Biatelli is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 56
Standaard

had je ook problemen met het touchscreen? dat een deel niet meer optimaal werkt
  #15  
Oud 04-06-08, 12:21
kevinrudya kevinrudya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Nope, hier had ik geen last van behalve dan dat hij totaal freezed was. Maar specifieke gedeeltes had ik geen last van.
  #16  
Oud 04-06-08, 22:03
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Oke Heb hem 2uurtjes geleden in de vriezer gestopt dus morgenochtend eruit halen DFU en dan restoren hopen dat het helpt
  #17  
Oud 05-06-08, 15:38
kevinrudya kevinrudya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Eerst even laten 'ontdooien' en vervolgens even een klein beetje opladen totdat je hem in restore mode kan zetten. Dan met ziphone erase baseband en dan via DFU mode restoren naar 1.1.4

PWNEN en vervolgens je eigen firmware installeren and you are done! Suc6!
  #18  
Oud 05-06-08, 17:35
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinrudya Bekijk bericht
Eerst even laten 'ontdooien' en vervolgens even een klein beetje opladen totdat je hem in restore mode kan zetten. Dan met ziphone erase baseband en dan via DFU mode restoren naar 1.1.4

PWNEN en vervolgens je eigen firmware installeren and you are done! Suc6!

Laten we hopen dat me Wi-Fi het weer doet als die uit de vriezer komt
  #19  
Oud 06-06-08, 11:35
Emiin' Emiin' is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 273
Standaard

Hoe is ié gelopen ? ben toch wel benieuwd xD
__________________
1.1.2 OTB > 1.1.4 | 04.04.05_G @ 4.6 <3 Bootneuter
  #20  
Oud 06-06-08, 16:07
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

Nou ben hem NU aan restoren naar 2.0 hij heeft er ruim 18 uur ingelegen dacht 20 uur,

Later informeer ik hoe het gegaan is


edit1: ik ben SUCCESVOL naar 2.0 gegaan kreeeg geen 1604 error???
heel raar maargoed nu verder

Edit2: lijtk alsof die in een Cyclus ziet elke keer komen precies dezelfde teksten langs... ( Downgrade bootloader, ziphone)
en hij start elke keer op en dan weer uit etc.

Wat moet ik nu doen??? want dit is HEEL K*T...

Laatst gewijzigd door jeremy14; 06-06-08 om 16:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ingredienten in de koelkast app ? Flying Legend iPhone Apps 0 05-02-11 18:36
iPhone: There is a problem with your iPhone Marinelli Jailbreak 1 09-08-10 09:55
iPhone 3G: I Have A Problem :( cognomen Unlock 1 20-05-10 07:37
iPhone: Big Problem! Hoeike8819 Jailbreak 1 17-12-09 15:16
big problem shaabtox Archief 1 26-10-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.