//

geen geluid bij facetime

geen geluid bij facetime discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben Lisset en sinds kort in het trotse bezit van een i phone 4 dus valt nog heel wat te leren voor mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-13, 14:53
lisette226 lisette226 is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard geen geluid bij facetime

Hallo ik ben Lisset en sinds kort in het trotse bezit van een i phone 4 dus valt nog heel wat te leren voor mij Nu heeft mijn zoon al heel lang een i phone maar daar kan ik het niet aan vrgen die zit in het buitenland! Maar laatst waren we op facetime en wij kregen geen geluid, hij hoorde ons wel maar wij hem niet, heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-13, 15:09
ForzacArsi ForzacArsi is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Amsterdam
Berichten: 14
Standaard

Herstel zou een oplossing kunnen zijn, maar heb geduld Miss komen er betere ideeën.
  #3  
Oud 09-05-13, 16:09
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Probeer eerst eens een harde reset. Dit doe je door zowel de aan/uit-knop als de thuisknop tegelijk in te houden tot het scherm uitgaat en er een Apple-logo verschijnt.
  #4  
Oud 09-05-13, 16:20
lisette226 lisette226 is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard

de telefoon heeft het altijd gedaan maar er is een compleet nieuw kabeltje ingezet, zou het daarmee te maken hebben??
  #5  
Oud 09-05-13, 16:23
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dat zou best kunnen

Om wat voor kabeltje gaat het en door wie is dat erin gezet?
  #6  
Oud 09-05-13, 16:31
lisette226 lisette226 is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard

het probleem begon dat de powerbutton niet meer werkte, daarom is er een geheelnieuw kabeltje in gezet dus niet alleen het knopje van de powerbutton maar de gehele kabel, waar dus ook microfoontje en andere onderdelen op zitten, dat is gedaan, door iemand die adverteert met reparaties van i phones maar hij heeft alles getest en alles werkte alleen factime hebben we niet geprobeert, we kwamen er gisteren achter dat mijn zoon op facetime met ons zat en wij hem niet hoorde en hij ons wel, beeld was prima was vanuit Mallorca.
  #7  
Oud 09-05-13, 16:33
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Als je wel gewoon kunt bellen of je microfoon gebruiken met een ander programma (Dictafoon bv.), dan zal het daar niet aan liggen.

Vaak kan het probleem veel simpeler liggen en denken we te moeilijk. Hebben jullie gecheckt of het geluid wel aanstond? Volume omhoog knop tijdens het bellen...
  #8  
Oud 09-05-13, 16:39
lisette226 lisette226 is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard

volgens onze zoon wel maar we gaan het vandaag nog eens proberen, bedankt voor je reacties, we laten zeker nog horen of het probllem opgelost is
  #9  
Oud 09-05-13, 16:59
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Wanneer je handsfree belt werkt je speaker dan wel?
  #10  
Oud 09-05-13, 20:21
lisette226 lisette226 is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard

dat weten we niet want onze zoon zit op Mallorca en is niet goed te bereiken, hij werkt daar maar zowel met een ipad als i phone geen geluid !!! dus je zou haast zeggen dat het aan de i phone ligt want als hij met zijn vriendin op facetime zit zij heeft ook een iphone dan ook geen geluid!! maar gewoon bellen kunnen we elkaar prima verstaan!
  #11  
Oud 09-05-13, 20:49
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

En als jullie met zijn vriendin facetime gebruiken? Gaat dat wel goed? Mogelijk ligt het aan de iPhone van jullie zoon.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #12  
Oud 12-05-13, 21:12
lisette226 lisette226 is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard

hallo allemaal, we hebben de oplossing gevonden voor geen geluid, blijkbaar heeft de reparateur toch iets verkeerd gedaan hij heeft de rubbertjes er niet tussen gedaan en dat is waarschijnlijk de oorzaak bij het bovenste microfoontje, dat werkt niet meer kunnen er helaas niet mee terug aangezien de foon in mallorca is nu doet onze zoon het met een headset met microfoon en dat gaat prima dus het probleenm was het bovenste microfoontje!!! met dank aan de reparateur voor 40 euro!!!Verder wil ik iedereen bedanken die hierop in gegaan zijn en voor de suggesties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Geen geluid bij filmpje maken, wel bij dictafoon arjanvr Muziek, foto & video 1 15-06-12 19:37
Geen geluid bij apps, wel bij muziek en viedeo's WennBee iPad algemeen 5 28-03-12 19:37
Geen beeld bij facetime. heitsme iPad Apps 2 11-08-11 10:40
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games tsipori iPad Games 5 25-07-11 23:58
FaceTime geen geluid fredverzijlbergen iPhone algemeen 1 02-02-11 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.