//

Problemen met earpods iphone 5 6.1.4

Problemen met earpods iphone 5 6.1.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn earpods gebruik om muziek te luisteren, stopt de muziek soms en enkele seconden later speelt hij automatisch verder. Ik weet 100% zeker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-13, 21:59
bobsz bobsz is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Smile Problemen met earpods iphone 5 6.1.4

Wanneer ik mijn earpods gebruik om muziek te luisteren, stopt de muziek soms en enkele seconden later speelt hij automatisch verder. Ik weet 100% zeker dat ik niet zelf op het knopje druk, ik heb het getest terwijl de kabel stil ligt. Ook stopt de muziek soms en sluit de hele muziek-app af. Ik heb de software meerdere malen hersteld maar echter zonder succes.

Als ik de earpods er niet in heb zitten heb ik geen enkele problemen.

(Misschien totaal irrelevant)
De iPhone is gejailbreaked geweest op 6.1.2. Echter had ik hier problemen mee want de telefoon liep continu vast, ging niet in safemode maar reageerde gewoon niet, door de powerbutton en homebutton in te houden moest ik hem steeds opnieuw opstarten.

Ligt dit aan de earpods of de software? En als het aan de earpods ligt, heb ik hier dan garantie op? Het gaat om de earpods die je bij de iphone krijgt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-13, 22:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobsz Bekijk bericht
(Misschien totaal irrelevant)
De iPhone is gejailbreaked geweest op 6.1.2.
Het kan relevant zijn als je een backup hebt teruggezet met jailbreak restanten van iOS 6.1.2. Jailbreak restanten zijn soms een verklaring voor onverklaarbare problemen.

Het kan natuurlijk ook een hardwareprobleem met de EarPods zijn.
  #3  
Oud 13-05-13, 22:12
bobsz bobsz is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het kan relevant zijn als je een backup hebt teruggezet met jailbreak restanten van iOS 6.1.2. Jailbreak restanten zijn soms een verklaring voor onverklaarbare problemen.

Het kan natuurlijk ook een hardwareprobleem met de EarPods zijn.

Gezien de problemen die ik er mee had heb ik een backup teruggezet van voor de jailbreak. (6.1.3)

Ik had voorheen al problemen met het toestel, meerdere malen kreeg ik het opstartscherm te zien wanneer ik het toestel probeerde te unlocken in het beginscherm en soms werd de bovenste helft van het scherm groen waarna hij rebootte. Geklaagd bij KPN en vervolgens een nieuw (Refurbished) toetsel gekregen waar 6.1.2 op stond.

Deze heb ik toen gejailbreaked maar door de problemen met de jailbreak heb ik deze geupdate naar 6.1.4 en vervolgens de backup van 6.1.3 (van het eerste toetsel wat ik had) met icloud teruggezet.
  #4  
Oud 20-05-13, 13:23
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard

Ik had dit probleem ook toen ik de "oude" earpods gebruikte. (de nieuwe lagen nog op mijn werk) Bij de nieuwe was het probleem gelijk over.
  #5  
Oud 20-05-13, 20:01
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

9 April kocht ik bij een bekende winkel ook de Earpods... Iets meer dan een maand later hetzelfde probleem wat hierboven staat. Skipte automatisch nummers, stopte er soms mee, activeerde de stembediening etc...

Teruggegaan naar de winkel en kreeg direct nieuwe mee. Probleem opgelost. Je zou een jaar garantie moeten hebben op de Earpods...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Earpods defect RobbieVer iPhone algemeen 13 10-01-14 13:14
De nieuwe EarPods - ervaringen ballegooier iPhone accessoires en onderdelen 19 11-10-12 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.