//

Gebruik van Iphone - ipod in Bmw520D

Gebruik van Iphone - ipod in Bmw520D discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een console gekocht om de iphone met ipod funktie te gebruiken in mijn auto. Als ik de iphone in de console plaats merk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-08, 17:45
PatjeM49 PatjeM49 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard Gebruik van Iphone - ipod in Bmw520D

Ik heb een console gekocht om de iphone met ipod funktie te gebruiken in mijn auto. Als ik de iphone in de console plaats merk ik echter dat de ipod niet werkt ondanks het feit dat de wagen uitgerust is met usb aansluiting en je via de boordcomputer naar de optie aux - USB apparaat kan gaan. Noch in de console, noch via rechtstreekse aansluiting op de USB poort herkent hij de ipod blijkbaar niet.

Heeft daar hier iemand ervaring mee hoe je de iphone met ipod funktie kan gebruiken in de wagen? Bellen ed werkt prima...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-08, 17:56
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

als je de sofware van bmw gerbuikt,die is niet up to date en de iphone werkt er heel slecht bij.
of is het een externe console,welke?
zet je iphone eens in vliegtuigmodus
  #3  
Oud 04-06-08, 18:08
PatjeM49 PatjeM49 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard

Het is de console van BMW zelf voor de iphone die je onder de armsteun in de middenconsole vastklikt. Vliegtuigmode heb ik nog niet geprobeer maar dan heb je natuurlijk wel het probleem dat je geen oproepen meer ontvangt als je onderweg bent.
  #4  
Oud 04-06-08, 18:23
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

zijn al meerdre topics van bmw verschenen.
de zoekfunctie zal helpen.
je gaat toch naar je bmw garage moeten om het in orde te krijgen!
  #5  
Oud 04-06-08, 18:30
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Geen idee of het in dit geval helpt, maar tijdens mijn stage bij Porsche waren er af en toe problemen bij het aansluiten van iPods. Monteurs hadden regelmatig mijn iPod nodig om te testen. Eén keer wist niemand nog raad. De aflevering was al gedaan en bij aansluiting van de iPod van de klant werkte het systeem in de auto gewoon niet.

Ik ging even kijken en besloot als laatste poging de iPod eens te resetten (middelste knop + Menu knop ingedrukt houden, voor iPhone: zwarte knop op de voorkant + de knop bovenop de iPhone ingedrukt houden totdat je het Apple logo ziet). Probleem opgelost!

Give it a try.
  #6  
Oud 06-06-08, 18:16
PatjeM49 PatjeM49 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard

Heb dus geprobeerd vliegtuigmodus in te schakelen, blue tooth uitschakelen maar niets blijkt te helpen. Zal misschien best eens contact opnemen met de garage om te zien of zij een oplossing weten....
  #7  
Oud 06-06-08, 18:25
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Volgens mij het beste;
hier is nog een topic waar het over bmw gaat;
succes
  #8  
Oud 06-06-08, 18:31
PatjeM49 PatjeM49 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard

Volgens de garage zou ik dus een kabel met dubbele uitgang moeten aanschaffen. Enerzijds aan de iphone, anderzijds USB + AUX uitgang en dan zou het ;oeten werken

Alvast bedankt voor de reacties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: iPhone scherm aan houden bij gebruik iPod J3D Muziek, foto & video 10 09-09-10 01:56
Iphone gebruik als ipod in buitenland played Odido (T-Mobile) 9 24-06-10 17:16
Springboard crash na gebruik van ipod app Luka77 iPhone Apps 0 28-10-09 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.