//

Contacten op mijn iphone zijn weg

Contacten op mijn iphone zijn weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht op soortgelijke problemen maar niks gevonden. Dus vandaar een nieuw topic. Toen ik net een watsapp wilde sturen zag bij de berichten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-13, 11:42
vivanco11 vivanco11 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard Contacten op mijn iphone zijn weg

Ik heb gezocht op soortgelijke problemen maar niks gevonden. Dus vandaar een nieuw topic.

Toen ik net een watsapp wilde sturen zag bij de berichten alleen maar telefoon nummers staan en geen contactnamen. Alle contacten zijn uit mijn telefoon verwijderd. Ik heb niks raars gedaan met mijn telefoon. Geen updates uitgevoerd en niet laten vallen ofzo. Gewoon uit de lader gehaald toen ik wakker werd en de telefoon in mijn zak gestoken.

Ik heb net een reservekopie terug gezet via itunes. dit was een kopie van 2 dagen geleden. dit duurde vrij lang (15-20min) en toen hij klaar was kreeg ik een foutmelding dat de versie die teruggezet is en de huidige versie niet hetzelfde zijn. Toen ik in mijn berichten keek zag ik ongeveer 1 seconde alle namen weer staan en hierna veranderde dit weer naar nummers.

Ik maak verder geen gebruik van icloud en ik heb mijn contacten nergens anders gebackupt. Het is een iphone 4s met ios 5.1.1

wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-13, 11:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivanco11 Bekijk bericht
wie kan mij helpen?
Met wat worden die contacten gesynct (als je geen iCloud gebruikt)? Als je toch iCloud gebruikt om contacten te syncen dan kijk eens in www.icloud.com of de contacten daar nog staan.
  #3  
Oud 28-05-13, 11:55
vivanco11 vivanco11 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard

Contacten worden opgeslagen in mijn computer. heb een map gevonden met alle contacten erin. icloud nog wel gechecked maar die is leeg
  #4  
Oud 28-05-13, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Moment even Het is op de computer (in Outlook) of in iCloud. Alle twee kan niet. Je synchroniseert dus met één van de twee, niet met beiden.
  #5  
Oud 28-05-13, 12:44
vivanco11 vivanco11 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard

sorry daar was ik even niet duidelijk. Ik dacht al dat ik geen icloud gebruikte, voor de zekerheid wel even gekeken maar er stonden geen contacten in en die hebben er ook niet in gestaan denk ik.

op mijn computer (C:gebruiker/ik/contacten of iets dergelijks) staan al mijn contacten. in itunes staat backuppen naar mijn computer aangevinkt.
  #6  
Oud 28-05-13, 12:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivanco11 Bekijk bericht
op mijn computer (C:gebruiker/ik/contacten of iets dergelijks) staan al mijn contacten. in itunes staat backuppen naar mijn computer aangevinkt.
Als je iCloud niet gebruikt om contacten te syncen dan kan men onder Windows alleen maar Outlook 2007/2010/2013 gebruiken om die contacten te syncen. Die contacten staan dan niet ergens in een mapje maar in een Outlook bestand (outlook.pst).

Ik heb geen idee hoe die contacten zijn verdwenen. De symptomen die je beschrijft duiden wel op een synchronisatie mechanisme.

1) Je zet een backup terug en de contacten zijn er weer;
2) Na een paar seconden verdwijnen de contacten;
3) Dit wijst er op dat de contacten met "iets" gesynchroniseerd worden (waar geen contacten meer staan).

Kijk eens goed na hoe je dat in de iPhone allemaal hebt ingesteld.
  #7  
Oud 28-05-13, 18:13
vivanco11 vivanco11 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik sync toch echt niet met icloud en niet met outlook, op c:, gebruikers, mijn naam, contacten staan al mijn contacten. uiteindelijk heb ik nog 2 keer de herstellen functie gebruikt in itunes (3 keer totaal dus), de eerste twee keer via de menubalk bovenaan en de derde keer door in het scherm aan de zijkant op mijn telefoon te klikken en dan herstellen. De derde keer is het wel goed gegaan. de contacten staan weer op mijn telefoon. Ik weet niet hoe ze weg zijn gegaan en hoe ik ze terug heb gekregen maar ik ben happy.

bedankt voor je hulp.
  #8  
Oud 28-05-13, 18:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vivanco11 Bekijk bericht
bedankt voor je hulp.
Zonder dank en graag gedaan Ik begrijp nog altijd hoe jij contacten synchroniseert maar dat is niet zo belangrijk. Belangrijk is dat alles weer naar behoren werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update via Iphone zijn al mijn apps weg. Mayo84 iCloud 1 11-07-12 14:11
iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad Garfox iPad algemeen 1 08-07-12 13:43
alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg vierelfjes iPhone algemeen 15 06-02-12 17:31
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind mschmidtwegenbouw iPhone algemeen 3 31-12-11 15:18
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, xajonara Archief 1 03-05-08 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:54.