//

Garantie, en nu?

Garantie, en nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom vanmorgen uit de apple store met een kapotte dock aansluiting van mijn iphone.Ze willen me niet helpen want mijn garantie is 4 dagen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-13, 20:12
bakvis bakvis is offline
• iOS 4.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard Garantie, en nu?

Ik kom vanmorgen uit de apple store met een kapotte dock aansluiting van mijn iphone.Ze willen me niet helpen want mijn garantie is 4 dagen verlopen!!!!
Manager nog gesproken, geen coulance, niks. Ze kunnen en willen niet helpen want apple heeft nou eenmaal 1 jaar garantie. En buiten garantie blijft buiten garantie.....


Nog gewezen op de 2 jaar die wettelijk is verplicht, maar ze blijven bij hun standpunt, en ik zit dus met een kapotte iphone!


Iemand enig idee of ervaring hoe je dit moet aanpakken?
Dit zijn toch gewoon malafide praktijken!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-13, 20:14
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

In welk land woon je?

2 jaar lees ik vaak bij Belgen; in NL is het anders geregeld:

http://www.consuwijzer.nl/elektronic...tie-bijgekocht
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 12-06-13, 20:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

2 Jaar voor on-line aankopen in België...

Volledig conform de europese voorschriften...

Apple geeft nu 2 jaar garantie op online aankopen in België | Apple Nieuws Vlaanderen
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #4  
Oud 12-06-13, 21:43
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Bij welk bedrijf/provider heb je je telefoon gekocht? Als je die via je provider hebt moet je voor de garantie naar je provider. Eigenlijk heeft Apple niets met jou te maken (tenzij je je iPhone rechtstreeks als los toestel bij hun hebt gekocht), dat ze dat in het 1e jaar wel doen is alleen maar service van hun zijde.

Je moet in principe voor alle garantiezaken naar de partij die jou je iPhone heeft geleverd.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #5  
Oud 13-06-13, 09:13
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Een 3g van 1 jaar oud ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 15:18
Garantie buffaloke iPhone algemeen 3 18-02-13 23:20
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? adamba iPhone algemeen 4 24-04-12 12:07
Garantie Munkel iPhone algemeen 1 08-04-11 18:04
Garantie kingsley iPhone algemeen 12 12-01-11 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.