//

Iphone 3gs activeerd niet

Iphone 3gs activeerd niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone gebruikers heb wat eond gezocht en gegooglt maar toch word ik er niet echt wijzer van ik heb de gejailbreakte iphone met versie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-13, 10:36
reflexspray reflexspray is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard Iphone 3gs activeerd niet

Beste iphone gebruikers heb wat eond gezocht en gegooglt maar toch word ik er niet echt wijzer van ik heb de gejailbreakte iphone met versie 4.1 naar 6.1.3 geupdate en hij gaat niet meer verder dan het activatie scherm waar meer mensen last van hebben door simlock het volgende appel gebeld en hij is simlock door tmobile zeggen ze ik tmobile bellen sturen ze je een sms maar goed met tmobile simkaart heb ik geen service ofzo hij pakt geen signaal dus is kansloos en konden niks voor me doen.. Dfu mode herstellen met simkaart zonder simkaart half uur aan itunes hangen afkoppelen en aankoppelen allemaal hopeloos en al 3 keer gebrobeerd maar ook dit had geen effect.. Overigens als ik activeer met itunes zegt hij server net in gebruik of iets dergelijks en iphone via Wi-Fi precies het zelfde... Wat moet ik nu doen of wat en ik vergeten?

Alvast bedankt!

Maurice!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-13, 10:45
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Leestekens kan je misschien toch beter gebruiken

Is het dit misschien dat je kan helpen ?
T-Mobile.nl Toestelhulp
  #3  
Oud 21-06-13, 10:50
reflexspray reflexspray is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard

Ookal gekeken en geprobeerd xD vamiddag even lang een winkeltje die een tmobile sim heeft maar goed andere oplossingen zijn welkom
  #4  
Oud 21-06-13, 10:59
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Kijk uw hostfile na
windows 7 - How to reset hosts file back to default? - Super User
zo moet ze eruit zien
  #5  
Oud 21-06-13, 11:03
reflexspray reflexspray is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard

Ja ook hier heb ik alles al weggehaald en computer herstart itunes opnieuw geinstalleerd... Ben ten einde raad haha!
Maar we geven niet op!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet brenn13 iPhone algemeen 5 27-08-12 21:59
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes sandertamse iTunes 7 09-04-12 12:51
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 19:37
Itunes activeerd iphone niet Gamebusters Archief 3 03-11-09 10:02
iPhone: help, iphone 2g wel gejailbreaked maar activeerd niet via quikpwn dekoolmees Jailbreak 3 27-05-09 16:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.