//

Wat kan ik met een reservekopie?

Wat kan ik met een reservekopie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4S heeft een defect beeldscherm, en is nu ter reparatie weggebracht. Daarvan heb ik eerst een reservekopie gemaakt op mijn pc. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-13, 19:37
Davide14 Davide14 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Question Wat kan ik met een reservekopie?

Mijn iPhone 4S heeft een defect beeldscherm, en is nu ter reparatie weggebracht. Daarvan heb ik eerst een reservekopie gemaakt op mijn pc.
Nu heb ik een iPhone 3GS geleend van een vriend zodat ik toch kan bellen enzo. Maar als ik nu de 3GS aansluit op mijn PC, en vervolgens synchroniseer, wordt alles dan overschreven? Of blijven de contacten van diegene er ook gewoon opstaan bijvoorbeeld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-13, 20:05
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davide14 Bekijk bericht
Mijn iPhone 4S heeft een defect beeldscherm, en is nu ter reparatie weggebracht. Daarvan heb ik eerst een reservekopie gemaakt op mijn pc.
Nu heb ik een iPhone 3GS geleend van een vriend zodat ik toch kan bellen enzo. Maar als ik nu de 3GS aansluit op mijn PC, en vervolgens synchroniseer, wordt alles dan overschreven? Of blijven de contacten van diegene er ook gewoon opstaan bijvoorbeeld?
Je kan gewoon synchroneren maakt niet uit, en waarom repareer je zelf het scherm niet is halfuurtje werk,
toestel in reparatie duurt gemiddeld 3 weken
  #3  
Oud 23-06-13, 18:38
Davide14 Davide14 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Post Bedankt

Hoi Dantis,

Bedankt voor je reply. Ik heb nog steeds garantie op mijn toestel, vandaar dat ik m heb weggebracht. En zelf zou ik niet weten hoe dat moet. Het gaat niet om een barst o.i.d. in mijn scherm, maar hij valt regelmatig uit.
Maar als ik nu synchroniseer, dan snap ik dat mijn contacten en muziek op de telefoon komen te staan. Maar als ik de iPhone binnenkort weer teruggeef, en hij zet zijn reservekopie weer terug, dan staan mijn gegevens er niet meer op lijkt mij?
  #4  
Oud 24-06-13, 10:19
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Voordat je de iPhone teruggeeft even een reserve kopie op je eigen computer maken!
  #5  
Oud 24-06-13, 13:49
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

De makkelijkste manier is dat hij een backup van z'n iPhone heeft gemaakt voor hij hem aan jou gaf. Dan kun jij zonder problemen herstellen als nieuwe iPhone, jouw backup er op zetten en gebruiken zonder dat jij zijn gegevens ziet. Als je de iPhone terug geeft eerst even backup maken zodat je een "verse" hebt voor je eigen iPhone.

Als jouw vriend daarna hersteld en zijn backup er weer op zet heeft hij zijn eigen gegevens weer en jij kunt jouw laatste versie weer op je eigen iPhone zetten.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
Reageren

Labels
contacten, kwijt, lenen, reservekopie itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? GewoonIphone iCloud 2 17-10-11 21:53
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan johan1967 iPad algemeen 2 10-07-11 11:04
Kan geen reservekopie maken met nieuwe iPhone locuta iTunes 3 05-01-11 21:45
wat kan je met een ipad nance30 iPad algemeen 3 14-11-10 00:00
iPhone: Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten? Raymond1975 Jailbreak 6 06-05-10 07:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.