//

Witte iPhone 5 uit New York, garantie?

Witte iPhone 5 uit New York, garantie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriendin van mij heeft in december 2012 een witte iPhone 5 (simlockvrij) gekocht in de Apple Store in New York (Fifth Avenue) en nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-13, 17:51
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard Witte iPhone 5 uit New York, garantie?

Een vriendin van mij heeft in december 2012 een witte iPhone 5 (simlockvrij) gekocht in de Apple Store in New York (Fifth Avenue) en nu werkt de lock button van de iPhone niet meer. Hij klikt wel, maar er komt geen enkele reactie van de telefoon.

Nu is de telefoon een week geleden (écht héél even) in een de waterbak van een hond gevallen (wel GELIJK er weer uitgehaald) en daarna werkte de iPhone ook perfect, een week daarna ook nog. Maar goed, nu doet de lock (vergrendel) button het niet meer, ik denk zelf niet dat dit te maken heeft met het water.

De water indicatoren in de headphone jack van de iPhone 5 en aan de binnenkant van het simkaart-slot zijn beide helemaal wit, hier is dus niet eens water geweest!

Ik vraag me nu af hoe het met de garantie van het toestel zit, deze loopt volgens de website van Apple tot 28 december 2013. Er zou dus garantie op het toestel moeten zitten? Is het dus mogelijk om naar de Apple Store in Amsterdam te gaan en daar het probleem op te laten lossen?

Het doosje en de bon van het toestel zijn daar voor de zekerheid achtergelaten om eventuele problemen op het vliegveld te voorkomen...

Alle adviezen zijn welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-13, 18:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashingst Bekijk bericht
Alle adviezen zijn welkom!
Lees het onderstaande artikel eens:

Garantie op Amerikaanse iPhone in Nederland: hoe zit het? - iPhoneclub.nl
  #3  
Oud 24-06-13, 18:55
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Er is inmiddels een afspraak gemaakt bij de Genius bar, vrijdag 15:00. Lijkt me toch stug dat ze je daar laten staan met een telefoon van €600...
  #4  
Oud 25-06-13, 00:22
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashingst Bekijk bericht
Er is inmiddels een afspraak gemaakt bij de Genius bar, vrijdag 15:00. Lijkt me toch stug dat ze je daar laten staan met een telefoon van €600...
Inprincipe kan je zonder problemen aankloppen bij alle officiële Apple Stores in de wereld. Je hebt netjes een afspraak gemaakt, wees daar oprijd en leg het probleem uit. Vertel aub niet dat hij in een waterbak is gevallen, omdat ze alles uitsluiten en waterschade valt niet onder de garantie.

Bij de afspraak hoeft er geen bon, doosje of iets dergelijks mee genomen te worden, alleen het toestel waar het om gaat.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 14:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.