iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Paar problemen waar ik tegen aan loop... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141-paar-problemen-waar-tegen-loop.html)

s.gm 20-09-07 22:20

Paar problemen waar ik tegen aan loop...
 
Hoi ten eerste de iphone is een fantastisch apparaat...
Je kan het nergens mee vergelijken... de mensen die hem ook hebben...
We zijn gewoon stappen vooruit dan de andere telefoon die op de markt zijn :D....

Mijn problemen:
* Ik ben zo iemand die graag zijn belminuten bijhoud... om de kosten in de hand te houden. Maar ik heb gemerkt dat het met de iphone niet kan....
Hij telt de inkomende en uitgaande bijelkaar op... en weet je wat ook zo raar is als je 1 min en 1 sec met iemand belt rekent ie 2 minuten :confused:.....
En toen d8 ik ja misschien bij gebelde nummers kijken hoelang ik heb gebeld nou dat kan gewoon niet....
Ik vind dat raar voor zo een duur toestel....
Is er niet iets van een applicatie dat het wel berekent?...
Of zie ik iets over het hoofd?....

dat was het verlopig ;)....

P.s denken mensen ook bij jullie dat je met een dummy aan het bellen bent :p hahah ,omdat het scherm uitgaat wanneer je hem tegen je oor houdt hahahaha ... heb al een paar rare gezichten naar me gezien die denken die gozer belt met een dummy iphone hahaha...

Tasty 21-09-07 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door s.gm (Bericht 1083)
Hoi ten eerste de iphone is een fantastisch apparaat...
Je kan het nergens mee vergelijken... de mensen die hem ook hebben...
We zijn gewoon stappen vooruit dan de andere telefoon die op de markt zijn :D....

Mijn problemen:
* Ik ben zo iemand die graag zijn belminuten bijhoud... om de kosten in de hand te houden. Maar ik heb gemerkt dat het met de iphone niet kan....
Hij telt de inkomende en uitgaande bijelkaar op... en weet je wat ook zo raar is als je 1 min en 1 sec met iemand belt rekent ie 2 minuten :confused:.....
En toen d8 ik ja misschien bij gebelde nummers kijken hoelang ik heb gebeld nou dat kan gewoon niet....
Ik vind dat raar voor zo een duur toestel....
Is er niet iets van een applicatie dat het wel berekent?...
Of zie ik iets over het hoofd?....

dat was het verlopig ;)....

P.s denken mensen ook bij jullie dat je met een dummy aan het bellen bent :p hahah ,omdat het scherm uitgaat wanneer je hem tegen je oor houdt hahahaha ... heb al een paar rare gezichten naar me gezien die denken die gozer belt met een dummy iphone hahaha...

Lol :D .. euhm , het 1nige wat ik kan zeggen is dat ik zelf hier geen ervaring in heb..
Maar is het echt zo belangrijk om te weten hoelang je belt?
Alle , het is toch niet van .. omdat de Iphone dit niet heeft gaat hij de deur uit?

Ravens 21-09-07 15:23

je kan ook 1200 (vodafone ) bellen, dan krijg je smsje .. met je tegoed.

s.gm 21-09-07 20:06

haha nee hij gaat echt niet te deur uit ...
Ja voor mij is het wel belangrijk, om een beetje de kosten in de hand te houden...
Student je weet wel:P

henrike 27-10-07 22:18

Heb je wel gekeken bij Settings---->Usage----->Calltime-----Current Period?
Die kun je dan maandelijks resetten. (Reset statistics)

AllStar 27-10-07 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henrike (Bericht 10529)
Heb je wel gekeken bij Settings---->Usage----->Calltime-----Current Period?
Die kun je dan maandelijks resetten. (Reset statistics)

Heb je de moeite genomen om de vraag van de ts goed te lezen? Hij gaf al aan dat de iphone de inkomende oproepen daar ook bij doet . .

Masterprut 24-11-07 15:00

al oplossing gevonden?

Ik ben ook wel benieuwd naar mijn uitgaande gespreksduur. Misschien 'n klein Appje?

bootsy 06-12-07 23:38

ben ook erg benieuwd of er een apart programaatje is geschreven die de uitgaande belminuten bijhoud en die je maandelijks kan resetten zoals op de meeste gsm telefoons tegenwoordig

Masterprut 07-12-07 11:30

Is er misschien een smscounter? Dat zou ook wel mooi zijn!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.