//

iPhone met waterschade, geen geluid en gaat niet meer uit

iPhone met waterschade, geen geluid en gaat niet meer uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone 4S in bad laten vallen, hij deed toen nog alles maar heb hem toen toch maar in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-13, 19:22
Vanna1997 Vanna1997 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 13
Standaard iPhone met waterschade, geen geluid en gaat niet meer uit

Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone 4S in bad laten vallen, hij deed toen nog alles maar heb hem toen toch maar in de rijst gelegd voor ongeveer 6 uur.
Toen ik zag dat alles het nog gewoon deed gebruikte ik hem weer, maar aan het eind van de dag kreeg ik geen geluid meer en kon ik hem niet meer uit zetten. Toen heb ik hem maar weer in de rijst gelegd en de volgende dag ben ik meteen naar de winkel gegaan waar ik hem heb gekocht. Daar hebben ze hem uit elkaar gehaald en wat onderdelen schoongemaakt. Hij zou het weer doen, daar heb ik toen 50 euro voor afgerekend.
Drie dagen later (nu) doet mijn geluid het weer niet en gaat hij ook niet meer uit. Ik belde de winkel op maar de eigenaar is nu op vakantie. Ik heb hem maar weer in de rijst gelegd.
Kan ik hem het best in de rijst laten liggen tot de eigenaar weer terug is? Of kan ik hem ook na een paar dagen weer gebruiken en zal dat het probleem niet verergeren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-13, 19:28
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

In rijst leggen is geen oplossing. Het wordt zelfs afgeraden.

Ik vrees dat het al ver gevorderd is en enkel erger zal worden. Hopelijk kan die hersteldienst er nog iets aan doen.
  #3  
Oud 29-06-13, 09:24
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Altijd laten reinigen ook al lijkt alles te werken.
Reageren

Labels
waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid gaat niet uit na installeren IOS 6? Lucky I iPhone algemeen 2 21-09-12 14:44
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker kennyyang iPad algemeen 0 07-09-12 01:53
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel Sli iPhone algemeen 3 12-02-11 10:16
Iphone 4: Vrijwel geen geluid meer uit oordoppen brotherlouie98 iPhone algemeen 2 29-11-10 19:22
Help AUB geen geluid meer uit iphone!!! iphonecollega Unlock [archief] 23 15-06-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.