//

iPhone plotseling zwart en in herstelmodus

iPhone plotseling zwart en in herstelmodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag ging ik hardlopen en had ik het appje 'Runkeeper' draaien. Op een gegeven moment merkte ik dat de iPhone uitstond terwijl hij kort daarvoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-13, 20:50
dylanvince dylanvince is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone plotseling zwart en in herstelmodus

Vanmiddag ging ik hardlopen en had ik het appje 'Runkeeper' draaien. Op een gegeven moment merkte ik dat de iPhone uitstond terwijl hij kort daarvoor nog 80% batterij had. Ik probeerde hem weer op te starten maar dit lukte niet; ik bleef een zwart scherm houden. Toen heb ik een tijdje geprobeerd om de home-button en de button rechtsboven ingedrukt te houden totdat het apple-logo zou verschijnen zoals beschreven in verschillende fora maar dit mag ook niet baten; de iphone geeft geen reactie.

Vervolgens iPhone aan de laptop gelegd. Hoor wel het geluidje dat een iphone wordt gekoppeld/losgekoppeld. Krijg dan de foutmelding: 'itunes heeft een iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is'. Ik druk op ok. Verder zie ik dat Itunes niet de capaciteit; software; serienummer kan achterhalen -> n.v.t.

Dan probeer ik om de iphone te herstellen. Na enige tijd komt de foutmelding: 'De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1600).

Heb op verschillende fora gekeken voor een oplossing maar niemand heeft het probleem dat tijdens het koppelen met de computer het scherm op zwart blijft staan; ook gedurende het hele 'herstelproces'.

Uw hulp is meer dan welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-13, 23:47
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

iPhone 4 updaten naar de laatste iOS versie 6.1.3

Download de ipsw file bij felixbruns, en als dat klaar is in iTunes terwijl je shift ingedrukt houdt op het herstel knop moet klikken en dan zoekt u het gedownloade ipsw file op. Laad het zijn werk doen!!
Reageren

Labels
herstelmodus, zwart scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone herstart plotseling Techfreak iPhone algemeen 45 02-02-13 12:22
iPhone 3G in de Herstelmodus DJRTS iPhone algemeen 1 21-06-11 14:04
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 S¡mon iPhone algemeen 2 31-07-10 02:36
iPhone plotseling zonder ontvangst jager Odido (T-Mobile) 185 14-07-10 15:21
Gehele iPhone plotseling gewist! markvangils iPhone algemeen 2 09-07-09 13:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.