iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Skrewcommon 1.37 touchscreen disabled (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14143-skrewcommon-1-37-touchscreen-disabled.html)

kneep 08-06-08 14:04

Skrewcommon 1.37 touchscreen disabled
 
Ik heb zojuist via de installer een update van skrewcommon geinstalleerd (versie 1.37). Maar na een reboot, wat volgens de installer moest, blijkt dat het touchscreen disabled wordt zodra je op het homescreen op een icon drukt. Dus op het homescreen werkt het touchscreen nog wel, maar zodra je een applicatie ingaat werkt er niks meer, behalve de homebutton dan.

Ik heb dit al eens eerder gehad toen ik Kate had geinstalleerd...het enige wat ik toen nog kon doen was een restore.

Helaas heb ik alleen Wi-Fi aanstaan, maar geen SSH, dus dat is geen optie.

Iemand die dit probleem herkent en er een andere oplossing voor weet dan een restore of een clean-install?

iMario 08-06-08 14:12

met een programma als iPhonebrowser in je iPhone gaan, dat is via USB

kneep 08-06-08 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 123698)
met een programma als iPhonebrowser in je iPhone gaan, dat is via USB

Ohja ik gebruik een mac, dus die iphonebrowser gaat niet werken. Heb net independence geprobeert, maar daarmee gaat het ook niet echt lukken. Weet er iemand nog een mac-programma waarmee ik mogelijk skrewcommen kan deinstalleren?

kneep 08-06-08 14:40

Nou ik heb zojuist even een nieuwe jailbreak uitgevoerd met ziphone...wilde eerst niet helemaal werken, maar uiteindelijk toch gelukt.
Hierna werkt hij weer, hij heeft er blijkbaar een oudere versie van de installer opgezet. Heb de installer weer geupdate en ben de iphone weer aan t rebooten...en dan werkt het dus niet meer

iMario 08-06-08 14:48

gebruik geen ZiPhone;)
gebruik iLiberty+ of Pwnage

kneep 09-06-08 08:32

hmm na een paar keer rebooten doet hij het wel weer ineens...lijkt erop dat m'n iphone niet meer zo stabiel is dan toen hij uit de doos kwam :rolleyes:

iScorpio 09-06-08 09:30

Heb deze nieuwe versie van Skrewcommon ook geïnstalleerd en hier geen problemen.

iMario 09-06-08 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 124000)
Heb deze nieuwe versie van Skrewcommon ook geïnstalleerd en hier geen problemen.

bij mij gaat alles ook vlekkeloos:cool:

kneep 09-06-08 12:37

Op de een of andere manier staat de laatste versie van installer (3.11) er weer niet op...ben bang dat als ik hem weer update dat hij dan weer dit probleem gaat veroorzaken :(

toch maar weer geinstalleerd en lijkt het vooralsnog nog goed te doen...wel staat er in me uninstall lijst van de installer staat nu alleen nog maar BSD substystem, Installer en OpenSHH...terwijl ik toch min. 40 extra dingen geinstalleerd heb en die werken wel nog gewoon :S


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.