//

iTunes herkend iPhone wel Windows niet

iTunes herkend iPhone wel Windows niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte forumleden graag jullie hulp. Op een dag herkende Verkenner in Windows XP mijn iPhone niet meer. Op het WWW gezocht en alles van Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-13, 23:20
JackHals JackHals is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard iTunes herkend iPhone wel Windows niet

Geachte forumleden graag jullie hulp.

Op een dag herkende Verkenner in Windows XP mijn iPhone niet meer. Op het WWW gezocht en alles van Apple verwijderd en iTunes 11.0.4.4. opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas dit hielp niet.

Vandaag verder gezocht naar mogelijke oplossingen en ook vele geprobeerd maar helaas geen resultaat.

Ik sluit de iPhone met een USB kabel aan op de PC. Krijg de melding dat nieuwe hardware is gevonden en de wizard Found New Hardware start op. Klik op cancel en Houston we have a problem. In Device Manager staat bij Other Devices de iPhone met een mooi geel vraagteken.

Vraag: wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat Windows Verkenner mijn iPhone herkend?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-13, 07:26
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackHals Bekijk bericht
Geachte forumleden graag jullie hulp.

Op een dag herkende Verkenner in Windows XP mijn iPhone niet meer. Op het WWW gezocht en alles van Apple verwijderd en iTunes 11.0.4.4. opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas dit hielp niet.

Vandaag verder gezocht naar mogelijke oplossingen en ook vele geprobeerd maar helaas geen resultaat.

Ik sluit de iPhone met een USB kabel aan op de PC. Krijg de melding dat nieuwe hardware is gevonden en de wizard Found New Hardware start op. Klik op cancel en Houston we have a problem. In Device Manager staat bij Other Devices de iPhone met een mooi geel vraagteken.

Vraag: wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat Windows Verkenner mijn iPhone herkend?
Niet op cancel klikken misschien?
  #3  
Oud 16-07-13, 08:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackHals Bekijk bericht
Krijg de melding dat nieuwe hardware is gevonden en de wizard Found New Hardware start op. Klik op cancel en Houston we have a problem.
Inderdaad, en dat probleem werd niet veroorzaakt door Houston maar door de spacecraft crew. Door op cancel te klikken onderbreek je de installatie van de Windows USB Plug-and-Play drivers. Die zijn dan niet geïnstalleerd en kunnen dus ook niet gebruikt worden door Windows Explorer.
  #4  
Oud 16-07-13, 20:05
JackHals JackHals is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

Hoi Timosha en Techfreak

Mijn post was niet compleet blijkt nu Ik had de wizard al doorlopen. Ik geef aan welke stappen (zie bijlage met printscreens) :

Welcome to the Found New Hardware Wizard, ik kies voor Yes, this time only en dan next.

The wizard helps you install software for: iPhone, ik kies voor install the software automatically (Recommended) en kies voor next.

Cannot Install this Hardware.

Met ander woorden de wizard vraagt om drivers maar die heb ik niet.

Hoe krijgen we de juiste drivers geïnstalleerd?

Groet Jack Hals
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Printscreen.doc‎ (82,0 KB, 5x gelezen)
  #5  
Oud 16-07-13, 20:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackHals Bekijk bericht
.
Met ander woorden de wizard vraagt om drivers maar die heb ik niet.

Hoe krijgen we de juiste drivers geïnstalleerd?
De Windows USB P-n-P drivers zijn onderdeel van Windows. Hoe lang is geleden dat jij nog eens een update gedaan hebt van Windows XP?

iTunes gebruikt de Apple Mobile Device Drivers en die zijn blijkbaar wel goed geïnstalleerd.

Je kan eens proberen om met Revo Uninstaller alles van Apple te verwijderen, incl. de registry entries, en dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw te installeren.
  #6  
Oud 16-07-13, 23:30
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Update je windows naar windows 7, heb dat ook gehad. Alles gedaan wat op het WWW stond om ik windows xp hem werkende te krijgen maar lukte niet. Vervolgenswindows 7 erop en huppa alles liep zoals het moest
  #7  
Oud 17-07-13, 00:01
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Updaten naar Win7 kan slechts vanuit Vista...

En die maatregel lijkt mij een ietsje te drastisch...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #8  
Oud 17-07-13, 00:47
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Nja ik had dan ook een restore gedaan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gaat niet aan (wel herkend in iTunes) griffinmanno iTunes 5 24-12-12 18:52
Help!!iphone 4s wordt niet meer herkend in windows en itunes!! kojak74 iPhone algemeen 1 08-12-12 14:29
iPhone 4s start niet op wordt wel herkend in iTunes Dipsausje2 iPhone algemeen 4 01-12-12 17:46
Foto's wel herkend in itunes, maar niet op Iphone Wouterneo iTunes 2 04-08-10 13:09
Windows: itunes herkend de ene iphone wel en de ander niet watses iTunes 1 03-06-10 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:47.