//

Reservekopie herstellen + te weinig ruimte

Reservekopie herstellen + te weinig ruimte discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een iPhone 4 32gb en die is onlangs gestolen. Nu heb ik een iPhone 4 16gb en wil ik mijn reservekopie herstellen. Doordat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-13, 11:05
Luitigno Luitigno is offline
• iOS 6.1.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Standaard Reservekopie herstellen + te weinig ruimte

Ik had een iPhone 4 32gb en die is onlangs gestolen. Nu heb ik een iPhone 4 16gb en wil ik mijn reservekopie herstellen. Doordat mij 32gb bijna vol was krijg ik nu een melding dat ik te weinig space heb. Is het mogelijk om een reservekopie te ontleden zodat ik oa wat foto's/filmpjes kan deleten zodat hij binnen de 16 gb komt.

Graag feedback en tips.

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-13, 11:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luitigno Bekijk bericht
Is het mogelijk om een reservekopie te ontleden zodat ik oa wat foto's/filmpjes kan deleten zodat hij binnen de 16 gb komt.
Dat is zo goed als onmogelijk. De reservekopie staat niet alleen maar is ook gebonden aan een paar indices die bepalen wat in de reservekopie staat.
  #3  
Oud 17-07-13, 11:14
Luitigno Luitigno is offline
• iOS 6.1.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is zo goed als onmogelijk. De reservekopie staat niet alleen maar is ook gebonden aan een paar indices die bepalen wat in de reservekopie staat.
-----
Ok thanks, als ik alle losse componenten sync zoals bv whatsapp herkent whatsapp dan de historie of zit die uitsluitend in je reservekopie?
  #4  
Oud 17-07-13, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luitigno Bekijk bericht
-----
Ok thanks, als ik alle losse componenten sync zoals bv whatsapp herkent whatsapp dan de historie of zit die uitsluitend in je reservekopie?
De data van de app Sandboxes zitten in de reservekopie. Die data kan je wel extracten met zoiets als iPhone Backup Extractor. Maar als je die data uit de backup geplukt hebt krijg je die niet terug in de Whatsapp Sandbox.

Als je gaat knoeien met de backup dan denk er aan dat het een geïndexeerde incrementele backup is. Door dingen te verwijderen kan je de backup volledig vernaggelen.
  #5  
Oud 17-07-13, 11:26
Luitigno Luitigno is offline
• iOS 6.1.3
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De data van de app Sandboxes zitten in de reservekopie. Die data kan je wel extracten met zoiets als iPhone Backup Extractor. Maar als je die data uit de backup geplukt hebt krijg je die niet terug in de Whatsapp Sandbox.

Als je gaat knoeien met de backup dan denk er aan dat het een geïndexeerde incrementele backup is. Door dingen te verwijderen kan je de backup volledig vernaggelen.
op een ander forum dit tegengekomen (zegt iBackupBot jou iets):

Actually, you CAN use iBackupBot to delete files.
In the case of SMS Attachments (I agree, this is a bug) , using iBackupBot:
1. Open the Media Folder (looks like a film strip)
2. Click on the Export icon
3. The Dialog box title "Export Media Files" appears, and lists the 5 file types that are in the Media Folder (Camera Roll, Multimedia Messages, Voice Memos, Voicemails, and Others)
4. Co-incidentally, the first four are checked by default, but Others is not. The SMS Attachments happen to be in the "Others" Folder !
5. Uncheck everything else, and Check Others.
6. Export the Files to a New Folder you have created for this purpose (I always put it on the Desktop for easy access later)
7. Now, open the Folder on the desktop, and delete files at will !
8. Close the Media Browser in iBackupBot.
9. Select the "Import files that exported before" icon in the Menu Bar.
10. Select your folder that you deleted the SMS from.
11. Now, you can restore your phone using the backup without all the SMS attachment in it.
  #6  
Oud 17-07-13, 11:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luitigno Bekijk bericht
op een ander forum dit tegengekomen (zegt iBackupBot jou iets):
Ja, ik ken iBackupbot. Dat werkt ongeveer hetzelfde als iPhone Backup Extractor. Ik zou zeggen probeer het eens misschien werkt het ook wel op iOS 6.1.3 (die een andere Sandbox beveiliging heeft dan iOS 5).

Succes gewenst.
  #7  
Oud 21-07-13, 07:41
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Ik heb dit zelfde probleem. Hoeveel ruimte moet ik vrijmaken op mijn iphone 5 16gig? Ik heb nu 2.2 gig vrij maar hij blijft zeggen dat er te weinig ruimte is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te weinig ruimte voor reservekopie iPad basvanoort iPad algemeen 6 05-03-12 18:51
Navigon: Update: te weinig ruimte vrij Jack100 iPhone Navigatie 12 07-07-11 23:39
Iphone geeft te weinig ruimte weer. Hoppieee iPhone algemeen 1 16-06-11 06:26
Te weinig ruimte op iPhone 8Gb? Imemyself Archief 1 26-10-09 17:11
weinig ruimte op schijf Dualcore Jailbreak apps en thema's 11 13-05-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.