//

iTunes kan uw iPhone niet verifiëren.

iTunes kan uw iPhone niet verifiëren. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik had een tijdje geleden voor mijn moeder een 3GS gekocht. Zelf heb ik ook al wat Iphones gehad. Dus account aangemaakt, gesynched etc. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-13, 16:44
Aurion Aurion is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard iTunes kan uw iPhone niet verifiëren.

Beste,


Ik had een tijdje geleden voor mijn moeder een 3GS gekocht. Zelf heb ik ook al wat Iphones gehad. Dus account aangemaakt, gesynched etc. en me moeder kon der gangetje gaan.

Laatst ben ik zelf overgestapt naar een Galaxy S4 (waar ik overigens steeds meer spijt van krijg) en deze heb ik helaas al een keer naar fabrieksinstellingen moet terugzetten, waardoor ik wat notities kwijt was. Me eigen Iphone 4S had ik verkocht, maar had nog wel de backup.

Ik heb dus de Iphone 3GS van mijn moeder gebruikt om mijn 4S backup op te zetten zodat ik de notities terug kon halen.

Dit ging allemaal prima. Dus ik maak de Iphone 3GS van mijn moeder weer leeg, om vervolgens haar backup op haar eigen laptop er weer op te zetten. En nu krijg ik opeens de volgende melding:

iTunes kan uw iPhone niet verifiëren.

Ontkoppel alstublieft uw iPhone en zet het vervolgens weer aan.
Wanneer het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met uw leverancier of ga naar Apple Support: Apple - Support.


Deze melding krijg ik met deze Iphone 3GS ook op me eigen laptop, dus het heeft naar mijn idee met de Iphone te maken???

Ik heb dus al het internet lopen afspeurten naar een antwoord, maar kon zowel in engels als in nederlands niks vinden hierover.

Mocht hier al een topic over bestaan dan excuus hiervoor. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

Mvg,

Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-13, 17:01
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

mss enkele keren proberen. Eventueel herstellen in DFU en dan alles terug zetten
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 25-07-13, 17:04
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPad. Krijg zelfs een iPhone melding..
  #4  
Oud 25-07-13, 17:41
Aurion Aurion is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
mss enkele keren proberen. Eventueel herstellen in DFU en dan alles terug zetten

Heb het adhv DFU geprobeerd en het is gelukt. Mijn dank is groot
  #5  
Oud 25-07-13, 17:51
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

ik heb dit ook heel veel voor .
wat bij mij help is gewoon itunes dicht doen iphone ontkoppelen en itunes openen en terug iphone aansluiten .
en hop werkt terug bij mij
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... CoolingThunder iTunes 1 19-10-11 16:55
iTunes-account verifiëren lukt niet arpple iPhone Apps 35 11-08-11 12:12
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet Drinkyoghurt Jailbreak 1 14-09-10 03:21
Kan niet verifieren lifeguard Archief 1 03-04-10 21:01
iTunes-account verifiëren lukt niet GabrielleNL Archief 3 20-02-10 20:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.