//

iphone herkent geen netwerk meer

iphone herkent geen netwerk meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een witte Iphone 3g met 16GB. Sinds een week is mijn Iphone ermee gestopt WiFi netwerken te herkennen. Als ik WiFi inschakelde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-07-13, 17:02
AnissaK AnissaK is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Unhappy iphone herkent geen netwerk meer

hallo,

Ik heb een witte Iphone 3g met 16GB.
Sinds een week is mijn Iphone ermee gestopt Wi-Fi netwerken te herkennen.
Als ik Wi-Fi inschakelde kon hij geen 1 netwerk vinden (terwijl andere Iphone, laptops etc die wel konden vinden) en als hij wel netwerk kon vinden wat maar op 2 plekken in het huis was en niet altijd maar 1 of 2 keer per dag dan was het signaal 1 streepje of verdwijnde gelijk weer terwijl ik naast de router zat en andere apparaten op die plek 3 streepjes of op bijvoorbeeld laptops vol signaal hadden. Ik heb van alles geprobeerd bijvoorbeeld netwerk herstellen, alleen nu wilde ik heel mijn iphone resetten en nu moet ik hem verifiëren maar dan komt nu het grote probleem want met het verifiëren van mij iphone moet je verbinding maken met Wi-Fi, dat gaat dus niet want hij vindt geen Wi-Fi en als hij Wi-Fi vindt geeft hij een foutmelding, nu kan het ook aangesloten worden op itunes en dan het daarmee proberen maar als ik dat doe (ik ehb dan op mijn laptop vol signaal) zegt hij dat het niet gaat en dat ik moet loskoppelen en opnieuw proberen en als die het niet blijft doen contact moet opnemen met apple support.

ik weet nu echt niet meer wat ik nogmeer kan proberen want hij kan nu dus nieteens meer aan.

alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-13, 20:00
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Wi-Fi antenne los geraakt open maken en vast drukken
Reageren

Labels
netwerk, verbinding, Wi-Fi, Wi-Fi probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten henkphone iPhone algemeen 0 27-01-12 17:54
Iphone herkent geen simkaart meer? iMasteri iPhone accessoires en onderdelen 0 13-11-11 10:33
Help: geen netwerk / herkent sim niet meer Kale_Hollander iPhone algemeen 1 22-10-10 02:30
Iphone herkent geen sim meer! ibrahimel iPhone algemeen 11 10-08-10 11:36
iPhone herkent geen liedjes en films meer. DutchSecret iPhone algemeen 2 03-09-08 17:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.