//

Accu iPhone 4 doet vaag

Accu iPhone 4 doet vaag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste 4 dagen doet de accu van mijn iPhone 4 het raar, hij springt vaak van tussen de 21% á 28% accu naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-13, 03:07
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard Accu iPhone 4 doet vaag

Sinds de laatste 4 dagen doet de accu van mijn iPhone 4 het raar, hij springt vaak van tussen de 21% á 28% accu naar ineens 20%, ik weet niet waar het aan zou liggen want ik heb niks erop veranderd of toegevoegd op nieuwe muziek na dan.

Meestal laad ik mijn iphone in de avond als ik over de helft van de accu ben of als die gewoon op 5% of minder staat, ik heb de iPhone sinds mei dit jaar en dit is voor het eerst dat ik zoiets meemaak.

Iemand raad mee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-13, 10:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patryk Bekijk bericht
Iemand raad mee??
Ja, een probleempje met powerd in IOS 7 Beta. Meer kan ik daar niet over schrijven in het forum "iPhone Algemeen".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microfoon doet vaag? XxMocr0o94xX iPhone algemeen 0 22-03-11 20:15
iphone doet vaag na update. Kabouter1991 iPhone algemeen 1 28-02-11 10:32
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op vankraay iPhone algemeen 11 18-06-10 19:04
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet bladearrows iPhone algemeen 1 04-01-10 07:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.