//

iPhone ingeruild: 199 euro

iPhone ingeruild: 199 euro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Gisteren heb ik bij de Apple Store in Amsterdam mijn iPhone ingeruild omdat mijn microfoon en Wi-Fi niet meer werkten. Een jaar geleden heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-13, 13:12
Discovire Discovire is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 6
Standaard iPhone ingeruild: 199 euro

Goedemiddag,

Gisteren heb ik bij de Apple Store in Amsterdam mijn iPhone ingeruild omdat mijn microfoon en Wi-Fi niet meer werkten. Een jaar geleden heb ik daar ook al een iPhone ingeruild omdat er stof onder het scherm zat. Ook nu werd er even naar het probleem gekeken en kreeg ik meteen een nieuwe.
Vanochtend ontdekte ik dat Apple mij via de mail een rekening van 199 euro heeft gestuurd wegens de reparatie van mijn iPhone. Ik was niet op de hoogte dat het inruilen van mijn iPhone kosten met zich mee bracht, aangezien ik ervan uit ging dat ik gewoon nog garantie had. Ik was namelijk altijd voorzichtig omgegaan met de iPhone en hij was nooit in het water gevallen o.i.d. Ook heeft de medewerker van de Genius Bar mij niets verteld over de kosten.

Mijn vraag is of ik van tevoren had kunnen weten dat het inruilen kosten met zich mee bracht en of ik de rekening moet betalen, aangezien het naar mijn weten niet mijn schuld is dat de iPhone kapot is gegaan. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-13, 13:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je, van om het even wie, een factuur ontvangt en je bent het er niet mee eens dan moet je onmiddellijk de factuur schriftelijk protesteren. Doe je dat niet dan heb je de factuur aanvaard en zal je moeten betalen.
  #3  
Oud 15-08-13, 14:13
Discovire Discovire is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je, van om het even wie, een factuur ontvangt en je bent het er niet mee eens dan moet je onmiddellijk de factuur schriftelijk protesteren. Doe je dat niet dan heb je de factuur aanvaard en zal je moeten betalen.
Bedankt voor de reactie. Ik heb inmiddels met Apple gebeld en zij gaan het verder regelen.
  #4  
Oud 15-08-13, 14:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discovire Bekijk bericht
Ik heb inmiddels met Apple gebeld en zij gaan het verder regelen.
Goed zo. Trouwens, ik heb van Apple nog nooit een factuur ontvangen zonder voorafbetaling, cash of met een kredietkaart. Misschien is er wel iets misgelopen.

Succes verder.
  #5  
Oud 15-08-13, 14:24
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Normaal staat er ide mail inderdaad een bedrag vermeld wat het zou kosten. Als je garantie hebt zie je dat het te betalen bedrag €0 is. Wellicht er overheen gekeken of er is een fout gemaakt.
  #6  
Oud 15-08-13, 15:46
Discovire Discovire is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Goed zo. Trouwens, ik heb van Apple nog nooit een factuur ontvangen zonder voorafbetaling, cash of met een kredietkaart. Misschien is er wel iets misgelopen.

Succes verder.
Het lijkt er inderdaad op dat er iets is misgelopen. Bedankt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevamo Bekijk bericht
Normaal staat er ide mail inderdaad een bedrag vermeld wat het zou kosten. Als je garantie hebt zie je dat het te betalen bedrag €0 is. Wellicht er overheen gekeken of er is een fout gemaakt.
In de mail staat dat de garantie is verlopen en dat ik daarom de 199 euro moet betalen. In de Apple Store hebben ze hier niets over verteld, dus waarschijnlijk is daar een fout gemaakt.

Laatst gewijzigd door Discovire; 15-08-13 om 20:39.
Reageren

Labels
apple store, garantie, iphone 4s 16gb zwart, kosten, reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro sophiie! Koopinformatie Nederland 53 02-02-11 00:18
iPhone voor 199 euro in HDVA folder. Silver Koopinformatie Nederland 4 05-10-09 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.