//

Iphone 4s activeren

Iphone 4s activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Editje: weet iemand of de gratis simkaart die je bij Lebara kunt bestellen verzendkosten met zich meebrengt? https://www.lebara.nl/gratis Hallo iedereen! Ik heb net mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-08-13, 20:03
Tapir Tapir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard Iphone 4s activeren

Editje: weet iemand of de gratis simkaart die je bij Lebara kunt bestellen verzendkosten met zich meebrengt?
https://www.lebara.nl/gratis

Hallo iedereen!

Ik heb net mijn iPhone binnen, en heb er een kleine vraag over waarvan ik het antwoord niet exact op internet kan vinden. Ik heb een iPhone 4s met abbo, maar omdat ik voor nummerbehoud heb gekozen gaat mijn abonnement pas de 9e september in. Nu wordt door de provider aangeraden niet je sim in de telefoon te stoppen tot die datum, omdat je anders het risico loopt dubbel te betalen. Ik wacht dus tot de 9e tot ik de sim erin stop.
Nu wilde ik echter wel alvast mijn iPhone installeren en er alvast foto's en muziek en dat soort gein opzetten. Maar om 'm op te starten moet ik hem eerst activeren, en -je ziet hem al aankomen- om de iPhone te activeren moet de sim erin. Nu is de iPhone als het goed is simlockvrij, dus ik bedacht dat ik misschien de sim van mijn vaders iPhone erin kan stoppen om hem even te activeren en hem er vervolgens weer uit te halen. Ik las alleen ergens dat dit zou betekenen dat ik dan ook de iMessage berichten van mijn vader zou binnenkrijgen, en daar zit ik absoluut niet op de wachten uiteraard. Dus hoe zit dat precies? Kan ik gewoon de simkaart erin stoppen zonder dat ik dingen van mijn vader in m'n iPhone krijg, of kan ik beter wachten tot mijn abonnement ingaat en dan pas m'n iPhone activeren?

Hier las ik dat over de iMessage berichten: iPhone iPhone 4 gebruik zonder sim

Alvast bedankt voor de hulp! (:

Laatst gewijzigd door Tapir; 24-08-13 om 22:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-13, 20:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan toch een prepaid SIM-kaart kopen met een paar Euro beltegoed. Sommige providers zoals Vodafone NL geven die zelfs gratis weg. Dan kan je de iPhone en iMessage activeren. Later gebruik je dan die andere SIM-kaart als het abonnement actief is en activeer je iMessage nog eens.
  #3  
Oud 24-08-13, 20:27
Tapir Tapir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Dankjewel! Dat is inderdaad ook een optie, maar moet ik de iPhone dan niet resetten voordat ik de nieuwe sim met het abonnement er dan in wil stoppen de negende? En moet je de iPhone op de eerste sim die je er insteekt niet al registeren oid?
  #4  
Oud 24-08-13, 20:37
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tapir Bekijk bericht
Dankjewel! Dat is inderdaad ook een optie, maar moet ik de iPhone dan niet resetten voordat ik de nieuwe sim met het abonnement er dan in wil stoppen de negende? En moet je de iPhone op de eerste sim die je er insteekt niet al registeren oid?
Nee dat is niet noodzakelijk, het gaat puur om het activeren. Als je dat gedaan hebt, kan je je prepaid kaartje weer verwijderen.
__________________
  #5  
Oud 24-08-13, 20:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

1) Nee je moet de iPhone niet resetten met een nieuwe SIM-kaart;
2) De registratie van de iPhone heeft niets te maken met de SIM-kaart en provider. Alleen maar met het serienummer.
  #6  
Oud 24-08-13, 20:46
Tapir Tapir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Haha bedankt! Ik ben echt een leek wat dit soort dingen betreft: ik dacht dat registratie en sim etc allemaal met elkaar samenhing. Het is dus verstandiger om gewoon zo'n simkaartje voor enkele euro's aan te schaffen dan die van mijn vader erin te doen?
  #7  
Oud 24-08-13, 20:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tapir Bekijk bericht
Het is dus verstandiger om gewoon zo'n simkaartje voor enkele euro's aan te schaffen dan die van mijn vader erin te doen?
Volgens mijn bescheiden mening wel. Succes verder.
  #8  
Oud 24-08-13, 20:55
Tapir Tapir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

Top, dan ga ik dat doen. (: Bedankt voor de hulp
  #9  
Oud 24-08-13, 22:33
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Ga naar de lokale Turkse of Marokkaanse winkel, daar hebben ze die Lebara kaartjes, mag je gratis meenemen.
  #10  
Oud 25-08-13, 10:10
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Of in Rotterdam een kleine mini market daar hebben ze ze ook. Moet je natuurlijk wel in de buurt wonen, vaak staat het op de ruit van de winkel.
  #11  
Oud 25-08-13, 18:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

En je hoeft geen verzendkosten te betalen als je zo'n lebara sim-kaartje wilt bestellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 activeren gwachild iPhone algemeen 4 06-05-11 20:58
iPhone 4 activeren jdh009 Archief 1 17-08-10 13:23
iPhone 3G: iPhone 3G activeren Mass13 Unlock 8 25-06-10 20:17
Iphone 3g 3.0 activeren GK1989 iPhone algemeen 6 24-06-09 20:51
Activeren iPhone 1.1.1 ! Jappe Archief 8 19-10-07 17:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.