//

nieuwe iPhone4 kapot

nieuwe iPhone4 kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallooow allemaal, ik weet dat er ook een gelijksoortige topic bestaat alleen die gaat over een iPhone die gevallen is, ik heb giseren een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-13, 17:25
ipondje ipondje is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 50
Unhappy nieuwe iPhone4 kapot

Hallooow allemaal,
ik weet dat er ook een gelijksoortige topic bestaat alleen die gaat over een iPhone die gevallen is,
ik heb giseren een iPhone gekocht via Marktplaats(ja ik weet het) telefoon gecontroleerd helemaal en alles wasgoed, ook op de terugweg en enmaal thus wederom: alles was goed ik heb meteen al apps gedownload en zo alles op mijn account gezet.
het engste wat ik nog niet had dat was mijn simkaart want er moet een microsim in en die heb ik niet... en heb de mijne verneukt.
nou ging ook vandaag alles goed met de iphone TOT ongeveer een uur geleden, ik hoorde dat ik een melding kreeg van p2000 en dat toontje stopte halverwege al dus ik kijken: iPhone uit niet meer aan te krijgen alleen via de lader in het stopcontact verder niet ook niet via de laptop/pc en zodra ik de lader eruit haal poef! is die weer uit.
HELP? wat moet ik doen

zo ik heb ff een heeeel verhaal getypt zie ik net ghehe, maar ik hoop dat ik wel voldoende informatie nou heb gegeven.

greetzz
Nick
edit:

Wi-Fi doet het ook niet die kan ik niet aanzetten en hij laad niet verder op dan 75% (

Laatst gewijzigd door ipondje; 29-08-13 om 17:27. Reden: belangrijke info vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-13, 17:36
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Geen nieuwe iphone 4. Dus ..


Het meest waarschijnlijke is dat je een iphone met waterschade hebt gekocht.
Batterij. Waarschijnlijk defect.
Wi-Fi / bluetooth module defect
Waarschijnlijk laadconnector defect .


Zal de moeite niet zijn om deze te repareren helaas
  #3  
Oud 29-08-13, 20:01
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Heb je er veel voor betaald? Neem contact op met je verkoper, al denk ik niet dat je er nog veel aan kunt doen..
  #4  
Oud 29-08-13, 20:54
ipondje ipondje is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 50
Standaard

ik heb er 250 euro voor betaald maar ik ben net terug geweest naar die man en ik heb (niet zonder slag of stoot) me geld terug gekregen.
  #5  
Oud 29-08-13, 21:24
Peter Polling Peter Polling is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Heusden
Berichten: 29
Standaard

Gefeliciteerd! Dat hoor je niet vaak. Wiste de verkoper dat ie rommel verkocht? Probeert hij het opnieuw? Heeft iemand een optie om dit te melden (Marktplaats-reactie plaatsen?)
__________________
Peter Polling
iPhone 6-16MB [SW: 11.0.3] [jailbreak: no]iPad air 2-128 MB
  #6  
Oud 29-08-13, 21:39
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Gelukkig heb je mazzel gehad en heb je je geld terug. Let dus voortaan op met kopen, ga altijd voor een nieuwe of koop een gereviseerde IN een winkel, dan kun je er ook beter mee terug.

Zelf ook ervaring: PSP op marktplaats gekocht, na 3 weken brak een onderdeel op het moederbord af. Wat bleek? Er ontbrak binnenin een schroef. Was natuurlijk niet aan de buitenkant te zien. Sinds dien koop ik nooit meer dat soort dingen op marktplaats.
  #7  
Oud 29-08-13, 22:46
ipondje ipondje is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 50
Standaard

de verkoper deed alsof die het niet wist en probeerde de schuld op mij af te schuiven maar toen ik bleef volhouden en zij dat ik op de vooropleiding voor de politie zit en dus de politie zal waarschuwen toen brak die redelijk snel haha,
dit is ook zeker een les voor mij en zal dus ook NOOIT meer zoiets kopen op marktplaats.
ik heb deze zelfde avond nog bij een winkel een iPhone 4S opgehaald met alles erop en eraan ook een bon en garantie en niet duur voor 310,- met boekcase
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud, Notities, en nieuwe iPhone 4 Walter Dubach iCloud 5 24-12-13 15:53
Nieuwe Iphone4 krom!!Wat nu?? Iphoneall iPhone algemeen 11 13-03-12 11:33
Scherm iphone4 kapot fab88 iPhone algemeen 2 04-11-11 19:42
achterkant kapot iphone4 verhagen Archief 4 12-11-10 08:10
Muziek: computer kapot wil wel nieuwe muziek! sannetjeislief Muziek, foto & video 4 03-08-10 13:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.