//

iPhone kopen, paar vraagjes

iPhone kopen, paar vraagjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit er aan te denken om binnenkort een iPhone te kopen. Momenteel heb ik een Samsung galaxy note 1, maar na ongeveer 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-09-13, 15:19
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard iPhone kopen, paar vraagjes

Hallo,

Ik zit er aan te denken om binnenkort een iPhone te kopen.
Momenteel heb ik een Samsung galaxy note 1, maar na ongeveer 1 jaar gebruik heb ik enkele problemen gehad met dit toestel en ik ben eigenlijk helemaal klaar met Samsung en Android.

Een paar maanden geleden heb ik een iPad 4 gekocht, daar heb ik nog geen seconde spijt terwijl ik toch altijd mijn twijfels had over het kopen van een iPad..

Nu ben ik sowieso te spreken over de batterijduur van de iPad 4.
Als ik de helderheid van het scherm helemaal laag zet haal ik gemakkelijk 16 uur gebruik, maar hoe zit dat met de iPhone 4S of de 5? hebben die ook zo een goede batterij of is dat toch wat minder?

En ik heb op de iPad inmiddels heel wat apps gekocht, is het ook mogelijk om die gekochte iPad apps gratis te downloaden als iPhone app? of moet ik die dan weer apart kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-13, 15:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De iPad heeft veel meer ruimte voor een grote(re) accu en houdt het dus langer vol dan een iPhone.

Alleen universele Apps kun je ook gratis downloaden op je nieuwe iPhone.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 01-09-13, 15:39
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik heb zelf een 4S en een 5. Uiteraard is de batterij van de 5 beter dan de 4S, maar die van de 4S is ook niet slecht. Toch moet je bij beide toestellen na intensief gebruik hem weer op de lading zetten. Ik doe zelf met mijn iPhone een anderhalve dag(zonder intensief gebruik), maar ik zet hem meestal eind van de dag op de lading, zodat ik hem de volgende dag weer gebruik van kan maken.

Als je iPad-apps gekocht hebt, is het niet mogelijk om deze op een iPhone af te spelen. Let dus goed op wat je koopt. De meeste apps zijn universeel, en kan dus voor beide apparaten gebruikt worden. Om dit te checken, verbind je je iPad op je PC en open je iTunes. Ga dan naar jou iPad rechtsboven. Nu ben je in de informatiescherm van je iPad. Ga dan naar apps wat bovenaan ergens in het midden staat. Nu zie je een lijst met apps gesorteerd op iPhone of iPad of beide.
__________________
  #4  
Oud 01-09-13, 16:16
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Bedankt voor de uitleg.

Maar hoelang gaat de batterij ongeveer mee bij gemiddeld gebruikt? dus een beetje whatsappen, facebook, browsen enzo?


Ik zie dat Apple adverteert ongeveer 8 tot 10 uur gebruik, klopt dit?
Met de iPad adverten ze namelijk ook tot 10 uur maar daar doe ik dus makkelijk langer mee
  #5  
Oud 01-09-13, 18:24
toeterbaas toeterbaas is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 64
Standaard

Meteen kopen zo een ios device !
Ik heb een note 2 en een s3 gehad na inruilen van mijn 4s.
Wat heb ik een spijt gehad een jaar lang.
Nu heb ik voor 350 een nieuwe iphone 4s 64 gekocht en ben weer super blij!
De batteryduur is echt perfect.
Zet alleen weer aan op locatie voorzieningen en je kan lang door hoor !! Veel langer als met je note
De dag door red je prima.

Mijne staat nu op 11uur standby en ben er al 6 uur en 15 minuut mee aan het spelen.
Heb nog 40 procent battery over !
Met gamen is die wel snel leeg maar dat doe ik er niet op
  #6  
Oud 01-09-13, 19:22
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

Een universele app kun je herkennen aan het + teken. Deze apps kun je dus op beide apparaten gebruiken.
  #7  
Oud 01-09-13, 21:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Hallo,

Ik zit er aan te denken om binnenkort een iPhone te kopen.

Een paar maanden geleden heb ik een iPad 4 gekocht, daar heb ik nog geen seconde spijt terwijl ik toch altijd mijn twijfels had over het kopen van een iPad..

Nu ben ik sowieso te spreken over de batterijduur van de iPad 4.
Als ik de helderheid van het scherm helemaal laag zet haal ik gemakkelijk 16 uur gebruik, maar hoe zit dat met de iPhone 4S of de 5? hebben die ook zo een goede batterij of is dat toch wat minder?

En ik heb op de iPad inmiddels heel wat apps gekocht, is het ook mogelijk om die gekochte iPad apps gratis te downloaden als iPhone app? of moet ik die dan weer apart kopen?
Je kan een iPad niet vergelijken met een iPhone qua batterijduur maar dat heeft hier al iemand gepost.

Als ik van huis weg ben dan moet ik me toch een beetje inhouden of ik zou geen volledige dag toekomen (zeker niet als ik film en foto's trek en dan via 3G surfen zuipt de batterij). Of ik zou al mijne lader moeten mee hebben en als ik een uurke op cafe zit daar in de stekker steken (als da gaat).
Het hangt er vooral van af wat je er mee doet.

Gewoon eens wat surfen en whatsapp/imessage/ Facebook dat valt nog mee.

Welke iPhone zou je kopen mss? 10 september word de nieuwe iPhone voorgestelt en die komt dan normaal eind september in belgie uit.
PS; koop geen iPhone met abo, dan zit je altijd 2j vast (in belgie toch). Beter los kopen.

Bij de apps is het hier gepost geweest; sommige apps moet je 2 keer kopen en anderen waar er + staat is op beide toestellen meteen.

Maar gebruik de app appzapp pro als je je iPhone hebt, daar kijk ik iedere dag 's (avonds laat) naar; Naar news gaan en dan new apps klikken en alsook today's hot deals.

Ik download daar meteen alle gratis apps, dus die bv 2,69 euro kosten en dan gratis zijn of apps die ik al geruime tijd wil hebben maar niet wil kopen (omdat je niet alles wil kopen en sommige soms net ietsje te duur zijn) die dan afgeprijsd staan die koop ik dan en zo houd ik dat iedere avond in de gaten net zoals op dit forum hier kijk ik ook iedere dag naar de deals die ze hier gepost hebben, zo heb ik ook al een aantal goedkopere apps kunnen kopen of gratis.

En APPLE zegt van zoveel uren gaat de batterij mee maar dat klopt niet ze, dat is in theorie maar in de praktijk is het minder. Ik moet iedere dag opladen, iedere dag (ben wel een groot verbruiker) maar dan nog, zelfs al is mijn batterij nog 50%, ik laad die altijd 's nachts als ik slapen ga op want ik wil de dag beginnen met een volle batterij .
  #8  
Oud 02-09-13, 16:25
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Ik wacht sowieso af hoe de nieuwe iPhone gaat worden.
Als de nieuwe iPhone uitkomt dan krijgt de 5 dezelfde verkoopprijs als de 4S nu heeft toch?
  #9  
Oud 02-09-13, 19:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Ik wacht sowieso af hoe de nieuwe iPhone gaat worden.
Als de nieuwe iPhone uitkomt dan krijgt de 5 dezelfde verkoopprijs als de 4S nu heeft toch?
Tgoh moeilijk te zeggen ze.

Een 16GB zal je her en der onder de 500 euro kunnen kopen maar het grootste gevaar is altijd, heeft die persoon er zorg voor gedraagt? Heeft die niet te veel laten vallen ofzo? Is die betrouwbaar enz....Als je zoekt vind je wel mensen ze die heel betrouwbaar en eerlijk zijn.

Ik maak zelfs een kans nu op een splinternieuwe iPhone 5; ben aant duimen want daar gaan ze opspringen als ik die op de lijst ga zetten .

Heb een iPhone 5 64GB.

Mijn bovenste knop ging nie goed meer en die zit binne nu, dame achter de kassa zegde me de kans groot is ik een splinternieuwe ga krijgen, afwachten ;p.
  #10  
Oud 24-11-13, 19:52
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Ik heb nog geen iPhone.. op de dag dat ik de iPhone 5S wilde kopen kreeg ik bericht dat mijn Android toestel weer was gemaakt en nu is het ook echt gemaakt, dus een iPhone heeft niet meer zo een hoge prioriteit

Maar binnenkort ga ik naar Amerika en aangezien je daar goedkoper uit kan zijn met het kopen van een iPhone zit ik te denken om daar eentje te kopen.

Maar hoe zit het met de garantie?
Ik lees verschillende berichten dat ze je in Nederland helemaal niet willen helpen met een iPhone van buiten de EU maar ik lees ook weer berichten dat dat helemaal geen probleem is.
  #11  
Oud 25-11-13, 09:26
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Geen probleem, zeker het eerste jaar niet
  #12  
Oud 25-11-13, 09:34
Reversion Reversion is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 31
Standaard

Ik gebruik mijn iPhone iedere dag wel voor muziek, inclusief YouTube etc. (2 uur), soms even een spelletje (1 uur), browsen en whatsappen (4-5 uur), dus een gemiddeld gebruik van 6-8 uur op 1 dag, en dan stand-by ongeveer 10, en kom dan op mijn iPhone 5 op 30% batterij uit. Ik haal iedere dag met gemak. Met echt intensief gebruik, games zoals Infinity Blade II, dan haal ik het op 5%..

Het is maar net wat je doet, maar uit alle tests komt de batterij van de iPhone 5 zeker ver boven de Galaxy SI uit.
  #13  
Oud 25-11-13, 13:57
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Bekijk bericht
Geen probleem, zeker het eerste jaar niet
Ik dacht hier op het forum toch meermaals gelezen te hebben dat op iPhones uit Amerika geen garantie wordt gegeven in de EU.
  #14  
Oud 25-11-13, 14:07
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Iphone geeft zoals ik het weet gewoon het eerste jaar garantie, tweede jaar is miss een ander verhaal, maar als mijn iphone stuk is ( die uit China komt ) en ik breng m naar de applestore in adam, dan krijg ik gewoon net zo een service als iemand die m in de applestore adam gekocht heeft.
  #15  
Oud 25-11-13, 14:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ik dacht hier op het forum toch meermaals gelezen te hebben dat op iPhones uit Amerika geen garantie wordt gegeven in de EU.
Er staan inderdaad een aantal ervaringsberichten van forumleden op het forum. Leden die een iPhone in de USA gekocht hebben en geen garantie kregen in de Apple Store in Amsterdam. Een dame werd verwezen naar de Amerikaanse Apple Store waar zij het ding gekocht had. Dit was binnen de éénjarige garantietermijn.
  #16  
Oud 25-11-13, 14:42
daveensannie's schermafbeelding
daveensannie daveensannie is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 604
Standaard

Net even ge chat met Apple support, hier de reacties op mijn vraag of mijn iPhone uit China dezelfde garantie heeft:



Beste Dave,
Hartelijk dank voor het chatgesprek dat u onlangs met Apple Support hebt gevoerd.
Uw incidentnummer is .........
Als u nogmaals contact met ons opneemt over deze kwestie, kunt u dit incidentnummer vermelden zodat onze adviseur uw incident snel kan vinden.
We willen u graag de beste service en support bieden voor uw Apple-product. Bezoek onze bekroonde Supportwebsite voor productinformatie, instructievideo's, stapsgewijze probleemoplossing en nog veel meer.
Hier volgt de chattekst van uw supportsessie:
Chat Transcript

maandag, november 25, 2013 02:23 PM
Duration: 10 minutes

Lianne:
Hallo, ik heet Lianne. Ik ben nu uw opmerkingen aan het lezen. Nog heel even geduld alstublieft.

Lianne:
**ATTENTIE** Het kan zijn dat de chat onverwacht gestopt wordt, dit is een probleem waar Apple van op de hoogte is en wij hopen dat dit spoedig verholpen zal worden. Alvast bedankt voor uw begrip hierin. Mocht de verbinding verbroken worden, dan kunt u eventueel contact opnemen met de telefonische afdeling van AppleCare: 0800 0201 581.

Lianne:
Goedemiddag, meneer van de Eerden. Ik begrijp dat u vragen heeft over uw iPhone 5S?

Dave:
Goedemiddag Lianne, ja dat klopt, mijn iphone komt uit China, heb ik dan dezelfde garantie die ook geld voor iemand die hem in Nederland gekocht heeft ?

Lianne:
Dat is een heel goede vraag. Ik zal dit even voor u moeten nakijken, heeft u een moment?

Dave:
Ja hoor

Lianne:
Het is in elk geval zo dat de garantie wereldwijd geldt. De vraag is enkel of wij ook een mogelijkheid hebben om (indien nodig) een reparatie voor u aan te vragen. In de Apple Retail Store is dit altijd mogelijk. Ik zal nu even controleren of wij deze mogelijkheid ook hebben omdat hier wat onduidelijkheid over is.

Dave:
Ok voor de goede orde, er mankeert niks aan mijn iphone maar ik wil dit gewoon even weten

Lianne:
Dat begrijp ik. Ik zal even testen of het mogelijk is (zonder dat ik dit uiteraard laat uitvoeren) om zekerheid te krijgen.

Dave:
ok

Lianne:
Zo te zien hebben wij wel de mogelijkheid om een reparatie uit te voeren. Tot dusver krijg ik geen foutmelding te zien. Zoals ik al aangaf is de garantie natuurlijk wereldwijd. Nu weten we ook met zekerheid dat het ook geen problemen geeft met het aanvragen van reparaties. U hoeft (wanneer het nodig zou zijn) dus niet naar de Apple Retail Store maar kunt dan ook een reparatie via ons aanvragen.

Dave:
Mag ik u hartelijk bedanken voor uw medewerking en antwoordt

Lianne:
Heel graag gedaan! Voordat we de chat beëindigen wil ik u vragen of u tevreden bent over de tot nu toe geboden service via de chat?

Dave:
Meer dan tevreden

Lianne:
Dat vind ik heel fijn om te horen. Mocht het nodig zijn bent u natuurlijk altijd welkom bij ons. Ik wil u dan nog een hele fijne dag wensen, meneer van de Eerden!

Dave:
Ik wens u het zelfde Lianne

Lianne:
Dank u! Tot ziens.

Dave:
tot ziens


Nogmaals bedankt dat u contact hebt opgenomen met Apple Support. We hopen dat u tevreden bent over de geboden hulp. Als u meer hulp nodig hebt bij dit onderwerp, bezoekt u gewoon onze pagina met incidentgegevens en kiest u de optie om nogmaals met ons te chatten.
Met vriendelijke groet,
Apple Support
apple.com/support/country
Supportbronnen
Telefoonnummers voor wereldwijde support
Apple Support-gemeenschappen
AppleCare-producten

TM en copyright © 2013 Apple Inc. 1 Infinite Loop, MS 96-DM, Cupertino, CA 95014.
Alle rechten voorbehouden / Privacybeleid / Apple Support


**** Dus bij deze de bevestiging dat het niks uit maakt waar je iphone vandaan komt ****
  #17  
Oud 25-11-13, 15:10
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard Varieert

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Bedankt voor de uitleg.

Maar hoelang gaat de batterij ongeveer mee bij gemiddeld gebruikt? dus een beetje whatsappen, facebook, browsen enzo?
...langer mee
Wij hebben 2x de 5s in huis. De Mrs. zit vele uren met dat ding voor d'r neus (2000+ volgers e.d.). Zij haalt een uurtje of 8 voordat weer geladen moet worden. Ze heeft altijd 2 externe accu's in de d'r tas. Ik volg alleen mezelf en doe meerdere dagen met de accu voordat geladen moet worden. Beide zijn extremen, de realiteit zal wel ergens in midden liggen.
  #18  
Oud 29-11-13, 22:34
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie Bekijk bericht
Net even ge chat met Apple support, hier de reacties op mijn vraag of mijn iPhone uit China dezelfde garantie heeft:



Beste Dave,
Hartelijk dank voor het chatgesprek dat u onlangs met Apple Support hebt gevoerd.
Uw incidentnummer is .........
Als u nogmaals contact met ons opneemt over deze kwestie, kunt u dit incidentnummer vermelden zodat onze adviseur uw incident snel kan vinden.
We willen u graag de beste service en support bieden voor uw Apple-product. Bezoek onze bekroonde Supportwebsite voor productinformatie, instructievideo's, stapsgewijze probleemoplossing en nog veel meer.
Hier volgt de chattekst van uw supportsessie:
Chat Transcript

maandag, november 25, 2013 02:23 PM
Duration: 10 minutes

Lianne:
Hallo, ik heet Lianne. Ik ben nu uw opmerkingen aan het lezen. Nog heel even geduld alstublieft.

Lianne:
**ATTENTIE** Het kan zijn dat de chat onverwacht gestopt wordt, dit is een probleem waar Apple van op de hoogte is en wij hopen dat dit spoedig verholpen zal worden. Alvast bedankt voor uw begrip hierin. Mocht de verbinding verbroken worden, dan kunt u eventueel contact opnemen met de telefonische afdeling van AppleCare: 0800 0201 581.

Lianne:
Goedemiddag, meneer van de Eerden. Ik begrijp dat u vragen heeft over uw iPhone 5S?

Dave:
Goedemiddag Lianne, ja dat klopt, mijn iphone komt uit China, heb ik dan dezelfde garantie die ook geld voor iemand die hem in Nederland gekocht heeft ?

Lianne:
Dat is een heel goede vraag. Ik zal dit even voor u moeten nakijken, heeft u een moment?

Dave:
Ja hoor

Lianne:
Het is in elk geval zo dat de garantie wereldwijd geldt. De vraag is enkel of wij ook een mogelijkheid hebben om (indien nodig) een reparatie voor u aan te vragen. In de Apple Retail Store is dit altijd mogelijk. Ik zal nu even controleren of wij deze mogelijkheid ook hebben omdat hier wat onduidelijkheid over is.

Dave:
Ok voor de goede orde, er mankeert niks aan mijn iphone maar ik wil dit gewoon even weten

Lianne:
Dat begrijp ik. Ik zal even testen of het mogelijk is (zonder dat ik dit uiteraard laat uitvoeren) om zekerheid te krijgen.

Dave:
ok

Lianne:
Zo te zien hebben wij wel de mogelijkheid om een reparatie uit te voeren. Tot dusver krijg ik geen foutmelding te zien. Zoals ik al aangaf is de garantie natuurlijk wereldwijd. Nu weten we ook met zekerheid dat het ook geen problemen geeft met het aanvragen van reparaties. U hoeft (wanneer het nodig zou zijn) dus niet naar de Apple Retail Store maar kunt dan ook een reparatie via ons aanvragen.

Dave:
Mag ik u hartelijk bedanken voor uw medewerking en antwoordt

Lianne:
Heel graag gedaan! Voordat we de chat beëindigen wil ik u vragen of u tevreden bent over de tot nu toe geboden service via de chat?

Dave:
Meer dan tevreden

Lianne:
Dat vind ik heel fijn om te horen. Mocht het nodig zijn bent u natuurlijk altijd welkom bij ons. Ik wil u dan nog een hele fijne dag wensen, meneer van de Eerden!

Dave:
Ik wens u het zelfde Lianne

Lianne:
Dank u! Tot ziens.

Dave:
tot ziens


Nogmaals bedankt dat u contact hebt opgenomen met Apple Support. We hopen dat u tevreden bent over de geboden hulp. Als u meer hulp nodig hebt bij dit onderwerp, bezoekt u gewoon onze pagina met incidentgegevens en kiest u de optie om nogmaals met ons te chatten.
Met vriendelijke groet,
Apple Support
apple.com/support/country
Supportbronnen
Telefoonnummers voor wereldwijde support
Apple Support-gemeenschappen
AppleCare-producten

TM en copyright © 2013 Apple Inc. 1 Infinite Loop, MS 96-DM, Cupertino, CA 95014.
Alle rechten voorbehouden / Privacybeleid / Apple Support


**** Dus bij deze de bevestiging dat het niks uit maakt waar je iphone vandaan komt ****
Oké duidelijk (hoop ik) haha

Bedankt voor de moeite.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paar vraagjes over de iPhone 4 Gul25 iPhone algemeen 1 08-08-12 09:44
Even een paar vraagjes over Iphone 3G Ip0d Overige providers Nederland 15 19-03-11 12:30
Een paar vraagjes over mn net nieuwe iPhone ~boi iPhone algemeen 12 12-12-08 10:02
Paar vraagjes Bomans iPhone algemeen 14 20-02-08 19:23
Een paar iPhone vraagjes Ceaty Archief 1 04-12-07 13:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.