//

Hoe goed zijn Iphone 5 hoesjes?

Hoe goed zijn Iphone 5 hoesjes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Deze hoesjes zijn van leer. Het zijn hoesjes waar je de telefoon erin kan stoppen, een soort pouch en zijn niet een case. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-13, 12:39
Edy27 Edy27 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Locatie: Maastricht
Berichten: 11
Standaard Hoe goed zijn Iphone 5 hoesjes?

Beste mensen,

Deze hoesjes zijn van leer. Het zijn hoesjes waar je de telefoon erin kan stoppen, een soort pouch en zijn niet een case. De binnenkant is zacht door de fluwelen aankleding, zeggen ze. Nu vraag ik me af of dat niet de aluminium zijkanten van de telefoon schuurt als je telkens erin stopt en eruit haalt?

Want de Iphone 5 is best gevoelig voor krassen en beschadigingen. Iemand ervaring met hoesjes?

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Edy27; 02-09-13 om 13:05.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-13, 12:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edy27 Bekijk bericht
Iemand ervaring met hoesjes?
Ik denk het wel. Er is al een "hoesjestopic" met 1.770 reacties in het juiste forum (iPhone accessoires en onderdelen):

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...en-jullie.html
  #3  
Oud 02-09-13, 12:54
Edy27 Edy27 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Locatie: Maastricht
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik denk het wel. Er is al een "hoesjestopic" met 1.770 reacties in het juiste forum (iPhone accessoires en onderdelen):

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...en-jullie.html
Ja sorry, maar bedoel meer specifiek, of er problemen (krasjes/ beschadigingen) zijn opgelopen door deze soort pouches. Ik zal wel even de topic doornemen. Thanks.
  #4  
Oud 02-09-13, 15:40
Aaifoney Aaifoney is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edy27 Bekijk bericht
Ja sorry, maar bedoel meer specifiek, of er problemen (krasjes/ beschadigingen) zijn opgelopen door deze soort pouches. Ik zal wel even de topic doornemen. Thanks.
Ik heb een hoesje van Sena waar je de iPhone inschuift. Ik ondervind vaak dat de geluidsschakelaar uit staat, dus hoor ik de telefoon niet. Erg frustrerend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen Waseland iPhone algemeen 10 16-03-14 08:00
iPhone: Updaten van 5.0.1 naar 5.1.1 gaat niet (error 3194) en hosts zijn goed.. thierrysn Jailbreak 10 11-10-12 00:04
zijn deze stappen goed? in gebruik nemen iPhone 1.1.1? reno1 Archief 3 28-10-07 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:39.