//

Wis iPhone

Wis iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb anderhalve week geleden mijn iphone verloren in de trein. Via de app " Zoek mijn iPhone " heb ik op afstand de functie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-13, 08:59
Noelke Noelke is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 7
Standaard Wis iPhone

Ik heb anderhalve week geleden mijn iphone verloren in de trein.
Via de app " Zoek mijn iPhone " heb ik op afstand de functie " Wis iPhone " geactiveerd. De app geeft aan dat deze actie nog niet gebeurd is omdat het toestel blijkbaar nog niet in contact geweest is met internet.

Gisteren kreeg ik het bericht van de Lost & Found service van de Duitse spoorwegen dat mijn iPhone terecht is.

Om te voorkomen dat het toestel alsnog gewist gaat worden: is het mogelijk om de geactiveerde actie " Wis iPhone " te deactiveren? Of is deze actie nu onherroepelijk ?

Als het onherroepelijk is, is er dan nog een andere manier of work-around om niet alles opnieuw te moeten installeren via iTunes/iCloud?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-13, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noelke Bekijk bericht
Of is deze actie nu onherroepelijk ?
Dat commando is onherroepelijk. Zodra de iPhone een internetverbinding heeft wordt het toestel gewist. Na, het wissen kan je het toestel opnieuw activeren en een iTunes of iCloud backup terugzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wis alle inhoud. apotheosis iPhone algemeen 3 26-09-12 21:03
Iphone doet niks meer na ' Wis alle isntellingen' MJvanpoorten iPhone algemeen 1 15-05-11 10:57
Wis inhoud en instelingen, iPhone doet nu niets meer?? Giovannavv iPhone algemeen 8 23-01-11 21:31
hoe wis ik smsjes uit als ik naar links scroll in zoeken in iphone beppy iPhone algemeen 0 23-09-10 01:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.