//

Welke kleur 5S of 5C ga jij kopen?

Welke kleur 5S of 5C ga jij kopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu er zoveel nieuwe kleuren zijn ben ik wel benieuwd welke kleur iedereen gaat kopen. Ik ga zelf een 5S kopen en ik ga de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-13, 18:00
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard Welke kleur 5S of 5C ga jij kopen?

Nu er zoveel nieuwe kleuren zijn ben ik wel benieuwd welke kleur iedereen gaat kopen.
Ik ga zelf een 5S kopen en ik ga de wit en silver nemen. De gouden vind ik prachtig, maar ik vind het wat te opvallend.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-13, 18:12
ARTPOPNick ARTPOPNick is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 14
Standaard

ik ook de wit zilver iphone 5S , Ik vind dat grijs bij die zwarte te schokkend en moest het een 5C worden zou ik groen nemen. Wit goud vind ik niks (dat vind ik net iets TE maarja)
  #3  
Oud 16-09-13, 18:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ne Gouden 5S
  #4  
Oud 16-09-13, 18:24
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Zwarte 5S - 16 of 32
  #5  
Oud 16-09-13, 19:06
iChannie iChannie is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard

Na de verkoop van mijn antraciet zwarte iPhone 5 16GB ga ik nu voor de zilveren 64GB iPhone5S. Hopelijk volgende week maandag in huis vanuit de States
  #6  
Oud 16-09-13, 21:12
ARTPOPNick ARTPOPNick is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 14
Standaard

even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7
  #7  
Oud 16-09-13, 21:19
feddesman feddesman is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nootdorp
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick Bekijk bericht
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7
Koop wat je mooi vindt.Wat maakt het uit wat iemand anders ervan vind
  #8  
Oud 16-09-13, 21:28
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

ik ga dit jaar voor een 5S 64gb wit/zilver. Heb altijd een zwarte iphone gehad, maar vind ios7 veel beter passen bij een witte iphone.
  #9  
Oud 16-09-13, 21:35
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick Bekijk bericht
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7
Ik vind er niks vrouwelijks of gay aan eigenlijk. Je moet gewoon de kleur kopen die jij het mooist vindt. Trouwens het merendeel van de vrouwen die ik ken met een iPhone heeft een zwarte.
En ik heb een paar maanden een witte Galaxy S4 gehad, nooit commentaar erop gekregen.
  #10  
Oud 16-09-13, 21:40
iLuca's schermafbeelding
iLuca iLuca is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard

De zwart/antraciete. Ik vind de gouden ook mooi, maar is misschien wat te opvallend.
  #11  
Oud 16-09-13, 23:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick Bekijk bericht
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7
Dit is echt een zeer hilarische post, mijnen avond was al leuk, nu is het compleet haha. Merci man, echt waar. .

Ik ben geen 5x4 meer e en ik zal u wat wijze raad geven; trekt u niks aan van wat een ander denkt of zegt, echt waar man, dat is iets wat je echt moet leren dan, moest ik er wakker van liggen wat anderen allemaal van mij zeggen en denken, ik zou er veel mogen neer meppen haha.

Jij moet naar jezelf kijken, anderen zijn meestal jaloers, daarom reageren ze zo. Niks van aan trekken.

Toen ik op een andere fora zegde ik een gouden wil zegde er meteen iemand dat dat iets voor de vrouwen is, welnu, dan is dat maar zo, ik vind dat dat niet zo is, goud is magisch .

Wit/zilver past trouwens het beste vind ik bij de 5S.
  #12  
Oud 17-09-13, 00:57
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick Bekijk bericht
even een vraagje, vinden jullie wit zilver 'vrouwelijk' of 'homoseksueel' ? Ik zelf zit er een beetje mee maar ik vind het eigenlijk belachelijk , waarom zou een man geen witte iphone mogen hebben , ik vind het zelfs strakker en een mooi design hebben bij de IOS 7
Zoals andere al zeggen, koop wat je mooi vind. Tenslotte ben jij degene die de portemonnee naar buiten tovert om je iPhone aan te schaffen, en niet de mensen die iemand met een 'wit/zilver' iPhone uitmaakt als homoseksueel. Zij betalen immers jou telefoon niet. Als zij commentaar leveren kunnen ze voor jou ook een zwarte iPhone leveren

Succes
__________________
  #13  
Oud 17-09-13, 08:36
ARTPOPNick ARTPOPNick is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 14
Standaard

dankje allemaal ja ik heb nogal weinig zelfvertrouwen enzo, maar ik moet inderdaad doen wat ik leuk vind. Thanks
  #14  
Oud 17-09-13, 09:13
unionemerald unionemerald is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: België
Berichten: 5
Standaard

Ga binnenkort voor mijn eerste iPhone, als hij beschikbaar is in de Apple Store hier in België, en waarschijnlijk wordt het een witte 5c. Vind ik absoluut niet lelijk. De andere kleurtjes zijn mij iets te flashy. Ben ook geen twintig meer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Welke ipad, met welke versie kan ik het beste kopen om te jailbreaken Maildebby Jailbreak 2 18-08-13 16:56
welke folders heb jij? ajaxjim iPhone Apps 6 24-08-10 12:46
welke folders heb jij? ajaxjim Desktop-applicaties 1 21-08-10 20:44
Welke ipad heb jij? Guest-20190430163756 Archief 1 28-04-10 14:54
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? dylanspronck Koopinformatie Nederland 4 22-06-09 00:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.