//

IOS 7: 4021 emails ongelezen

IOS 7: 4021 emails ongelezen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thsjaki ...imap in plaats van pop3. Triest dat dit noodzakelijk is, maar het werkt. Een IMAP account synchroniseert met de mailserver ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-09-13, 20:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thsjaki Bekijk bericht
...imap in plaats van pop3. Triest dat dit noodzakelijk is, maar het werkt.
Een IMAP account synchroniseert met de mailserver. Een POP3 account niet, zo'n account dumpt alles wat in de inbox op de server staat meer niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-09-13, 20:41
thsjaki thsjaki is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een IMAP account synchroniseert met de mailserver. Een POP3 account niet, zo'n account dumpt alles wat in de inbox op de server staat meer niet.
Dat klopt. Maar dat verklaart niet waarom het jarenlang prima werkt met pop3 en na de update naar ios7 opeens niet meer. Het is duidelijk een bug wanneer je steeds na het ontvangen van 1 mail een notificatie krijgt waar in staat 1839 nieuwe mails en er vervolgens maar 1 als ongelezen staat...
  #23  
Oud 22-09-13, 21:44
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

[QUOTE="R";914853]Verwijder de account waar de mail in zit. Ik neem aan dat e.e.a. nog op de server staat en dat op de server alles gelezen is. Maak de account opnieuw aan (imap), de boel zou dan synchroon moeten zijn[/QUOTE]

Mijn dank is groot, dankjewel... Vandaag even me mail ingesteld.. Zelfde probleem had opeens 955 ongelezen berichten. Door jou tip loopt alles sychroon.[COLOR="SlateGrey"]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 20:45 ----------

[/COLOR]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een IMAP account synchroniseert met de mailserver. Een POP3 account niet, zo'n account dumpt alles wat in de inbox op de server staat meer niet.
Weer wat geleerd ;d,
  #24  
Oud 24-09-13, 22:20
troost troost is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

upc heeft geen imap, alleen pop3.
account verwijderd en opnieuw ingesteld; resultaat: geen. nog steeds >2000 mails. Nadat alle mails als gelezen zijn gemarkeerd, blijft onder in scherm staan: 2188 ongelezen ??
Hopelijk heeft iemand de oplossing voor dit vervelende probleem.
  #25  
Oud 25-09-13, 12:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door troost Bekijk bericht
Nadat alle mails als gelezen zijn gemarkeerd, blijft onder in scherm staan: 2188 ongelezen ??
Als de POP3 server alle Inbox mails gedumpt heeft op de iPhone/iPad en deze als gelezen gemarkeerd zijn wordt er een vlaggetje gezet in de gelezen POP3 mails. Bij de volgende POP3 dump mogen de als gelezen gemarkeerde mails niet meer als ongelezen verschijnen. Dat is hoe het POP3 protocol hoort te werken.

Het zal vermoedelijk wel een bug zijn in iOS 7. Maar een moeilijke bug om te rapporteren op de Bugreporter van Apple want zulke bugs veroorzaken geen crash reports.
  #26  
Oud 25-09-13, 13:13
iRiekus5 iRiekus5 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik heb alle mails gemarkeerd en vervolgens nog een keer met Markeren gemarkeerd. (Zichtbare mails in mailbox kregen toen een gele stip ervoor). Vervolgens al die mailtjes verwijderd (door mailtjes per stuk te verwijderen), gelukkig stonden er in het echt maar 14 mailtjes in de mail op m'n iPad.

En toen, toen was het bericht dat ik 20271 ongelezen mailtjes in de mailbox had staan verdwenen!

Nu lijkt het dus goed te zijn! Is dus wel een bug waar Apple iets mee zou moeten doen! Ander iets is dat je de gele stip gemarkeerde mailtjes dus niet via markeer alles en verwijderen er uit kunt gooien. Als een mailtje met gele stip gemarkeerd is kun je hem alleen 'per stuk' verwijderen omdat markeer alles dan het effect heeft dat alle gele stippen verdwijnen ipv dat alle mailtjes met een vinkje gemarkeerd worden.

Laatst gewijzigd door iRiekus5; 25-09-13 om 13:25.
  #27  
Oud 26-09-13, 11:35
LewisLester's schermafbeelding
LewisLester LewisLester is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 8
Standaard

Ik had ook last van het welgekende ‘ongelezen’ probleem maar na lang zoeken heb ik EINDELIJK de oplossing gevonden!

1. Verwijder je bestaand ‘live of hotmail’ account
2. Voeg een nieuw account toe: exchange
3. Vul je gegevens in
4. Synchroniseer je mail, contacten, agenda en herinneringen
5. Synchroniseer je mail op 1 maand of geen limiet
6. Klaar is kees!
  #28  
Oud 26-09-13, 12:17
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik gebruik enkel Apple Mail met Apple's Mail. Dat heeft altijd foutloos gewerkt en zal waarschijnlijk ook geen problemen veroorzaken op iOS 7
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #29  
Oud 27-09-13, 20:38
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Thumbs up Opgelost!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Een tijd geleden stond dit op het forum, ik weet niet of het werkt onder iOS7 maar jullie kunnen het proberen.

Alles in 1x als gelezen markeren
you can mark all as read at one time....
1 go to email
2 click edit
3 choose one email
4 choose the mark button, but keep pushing the mark button
5 while holding down the mark button, uncheck that chosen email
6 release the mark button after a second or two
7 choose "mark as read'

Dit werkte prima onder iOS6!
Deze tip werkte voor mij! Ik heb een Gmail en een Exchange account op m'n iPhone staan.
Mail gaf iets van ruim 1100 ongelezen mailtjes aan, terwijl ik notificaties voor nieuwe mail (rode badge) voor mijn Exchange mail uitgeschakeld heb (dus ik zie alleen een getalletje in de badge voor nieuwe Gmail mailtjes)

Nadat ik de app sloot om te kijken of de badge nu weg / het getal nu de werkelijkheid weergaf, stond 'ie nog op ruim 600. Ik dacht; ah, well, pech gehad. Maar ik startte de mail app nog eens, en sloot 'm weer af (gewoon 1 x home button) en nu is de badge helemaal weg
  #30  
Oud 27-09-13, 20:42
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LewisLester Bekijk bericht
Ik had ook last van het welgekende ‘ongelezen’ probleem maar na lang zoeken heb ik EINDELIJK de oplossing gevonden!

1. Verwijder je bestaand ‘live of hotmail’ account
2. Voeg een nieuw account toe: exchange
3. Vul je gegevens in
4. Synchroniseer je mail, contacten, agenda en herinneringen
5. Synchroniseer je mail op 1 maand of geen limiet
6. Klaar is kees!
Zitten er nadelen aan om 'exchange' te kiezen in plaats van gewoon outlook cq hotmail?
  #31  
Oud 27-09-13, 22:25
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digibeet Bekijk bericht
Zitten er nadelen aan om 'exchange' te kiezen in plaats van gewoon outlook cq hotmail?
Ik heb de indruk dat die meer batterijcapaciteit verbruiken.

De batterij van mijn iPhone 5 gaat merkbaar langer mee sinds ik een aantal Microsoft Exchange accounts door (eerst POP3 en later) IMAP heb vervangen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #32  
Oud 01-10-13, 18:27
NB14 NB14 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Question upc/ios 7

wie o wie heeft de oplossing van het " ongelezen mails " probleem ;
er staan sinds de update naar ios 7 zeer veel ingekomen, ongelezen mails in mijn account van upc.
reeds account verwijderd en opnieuw ingesteld; resultaat ; nog meer ongelezen mails??
(betreft een iphone 4).
treurig!!
  #33  
Oud 23-10-13, 20:32
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Ik had eigenlijk verwacht dat met IOS7.0.3 deze bug verholpen zou zijn, maar nog steeds niet! Slechte beurt hoor Apple...
  #34  
Oud 23-10-13, 21:24
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digibeet Bekijk bericht
Ik had eigenlijk verwacht dat met IOS7.0.3 deze bug verholpen zou zijn, maar nog steeds niet! Slechte beurt hoor Apple...
Is niet echt een iOS bug denk ik. Is meer een synchronisatie fout. Verschillende mensen die ik ken hebben dit gehad. Maar hebben dit opgelost door even te googelen. Oplossingen zijn er dus zeker te vinden.
  #35  
Oud 24-10-13, 22:52
themikes themikes is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 6
Standaard

Ga naar outlook (hotmail) en log in, klik op selecteer alles en klik dan op gelezen. Refresh je email app op je iDevice en klaar.

Dit werkte bij mij,
  #36  
Oud 17-12-13, 23:56
avdgaag avdgaag is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Het is toch Belachelijk dat je een account moet verwijderen!!! Ik heb ca 6000 gemarkeerde mails en kan ze niet verwijderen. Zou toch gewoon als in de 'prullenbak' moeten werken? 'Gemarkeerde items verwijderen' dus. Iemand al De Tip?
  #37  
Oud 19-12-13, 22:46
Speedy400 Speedy400 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 15
Standaard

Mass Deleting Email on an Iphone - iO7 or iOS6 - YouTube

Ik heb dit filmpje gekeken en nu ben ik die gast eeuwig dankbaar, geloof me dit helpt je.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 december 2013 om 21:47 ----------

Of anders moet je op markeren drukken en dan op markeer alles gelezen.
  #38  
Oud 20-12-13, 00:34
avdgaag avdgaag is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

op mijn iPad is het na veeeeeeeeeeel proberen (bleef gemarkeerd etc) gelukt, maar op iPhone nog niet... Ook een paar andere filmpjes op youtube gekeken (dus @Speedy400, in ieder geval iets verder op weg).... Maar goed als er iemand nog DE tip heeft voor de iPhone 4S met IOS 7.0.4, heeeeel graag...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 december 2013 om 23:36 ----------

Overigens, het filmpje klopt wel: ik zie "geen e-mail" op scherm, maar onderaan zie ik nog altijd de 8.000 items staan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 december 2013 om 23:38 ----------

wel blij dat ik niet de enige ben met dit probleem....
  #39  
Oud 20-12-13, 07:22
avdgaag avdgaag is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Yeah, na bovengenoemde actie (eentje markeren, verplaats blijven indrukken totdat de actie "verplaats" niet meer vetgemarkeerd is, de ene gemarkeerde tegelijkertijd niet-markeren (uit-checken) en daarna de prullenbak aanklikken) een aantal malen herhalen is het GELUKT (maar wel nogal gebruikersonvriendelijk). Thanks!
  #40  
Oud 17-01-14, 08:58
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Bij mij lukte het ineens wel op m'n nieuwe Iphone 5s door alle berichten te selecteren en te markeren als gelezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
EMAIL: emails die open op mijn Iphone, staan als ongelezen op mijn echte mail. chrisjelover iPhone algemeen 1 22-11-12 16:41
Ongelezen mail in lege postbus Brandius iPhone algemeen 4 02-05-11 21:35
Aantal ongelezen mails op springboard Ouchini iPhone algemeen 0 18-08-10 09:08
Gelezen/Ongelezen harriepopov iPhone algemeen 0 21-06-10 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.