//

Hulp gevraagd: Outlook agenda synchronisatieproblemen

Hulp gevraagd: Outlook agenda synchronisatieproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds mijn update naar iOS7 wil mijn Outlook agenda via iTunes niet meer synchroniseren met mijn iPhone 4S. De Exchange mail doet het overigens wel... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-13, 21:00
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard Hulp gevraagd: Outlook agenda synchronisatieproblemen

Sinds mijn update naar iOS7 wil mijn Outlook agenda via iTunes niet meer synchroniseren met mijn iPhone 4S. De Exchange mail doet het overigens wel...
Bij het synchroniseren met iTunes valt het me sowieso up dat het erg lang duurt om agenda's te synchroniseren. Vervolgens staat er dan in mijn Outlook op de pc een nieuwe agenda met een cryptische naam als 'ModCal15f8.Calendar'. Deze staat daarna ook vermeld in ITunes onder my device -> 'telefoonnaam' en sync calendars with..
Verwijderen van deze agenda uit Outlook helpt niet, want hij komt steeds met een andere volgordenummer weer terug na het synchroniseren.
Ik heb alles al geprobeerd, iTunes opnieuw geïnstalleerd, het mailaccount op mijn iPhone verwijderd en opnieuw aangemaakt, behalve het helemaal opnieuw installeren van mijn iPhone. Ik hoop niet dat dat nodig is... :-(

Hoe kan ik dit fixen? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-13, 20:56
DonBen DonBen is offline
• iOS 11.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Dit heb ik elders ook als reactie geplaatst. Maar het past hier ook. Want ik heb idem probleem. Alleen ik weet niet wanneer dit is ontstaan. Inderdaad met iOS7 of met een nieuwe versie van iTunes?
Dit ging een tijd lang heel goed: iphone synchroniseren met outlook op mijn Windows PC.
All mijn contacten, notities, mijn agenda, alles was op mijn pc te zien.
Ook als ik bijvoorbeeld in de agenda van Outlook had ingesteld dat de Feestdagen zichtbaar zouden worden, werd dat zichtbaar op de iCal agenda van mijn iPhone.
Mijn contacten kon ik backuppen met het adresboek van Windos.
Al een tijdje kan ik dat niet meer doen. Ik kan niet aangeven vanaf wanneer dat is.
Maar iTunes biedt niet meer de kans om Outlook te gebruiken.
Weet iemand een oplossing???
Wat ik ook zou willen weten is waarom kan ik mij Notities niet in iCloud vinden?
  #3  
Oud 15-12-13, 12:12
DonBen DonBen is offline
• iOS 11.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Dit probleem speelt nog steeds! Maar helaas geen reacties! Jammer... Enigszins wanhopig...
  #4  
Oud 15-12-13, 12:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonBen Bekijk bericht
Wat ik ook zou willen weten is waarom kan ik mij Notities niet in iCloud vinden?
Notities zijn onderdeel van Apple Mail. Dat betekent dat het transport mechanisme van Notities iCloud Mail is. Als je iCloud Mail gebruikt kan de je notities terugvinden in www.icloud.com.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke agenda? Echt graag hulp gevraagd Vullings iPhone Apps 6 28-06-12 14:33
Agenda hulp gevraagd Koenio iPhone algemeen 5 21-09-11 10:47
hulp gevraagd? jimmyneutron iPhone algemeen 23 25-08-10 16:29
iPhone: Hulp gevraagd Jerome89 Jailbreak 3 28-07-10 14:31
hulp gevraagd prinspaol Jailbreak apps en thema's 1 21-06-09 11:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.