//

lijst met updates

lijst met updates discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na de installatie van iOS7 inmiddels al wat app updates gedaan. Voorheen kreeg ik altijd een lijst met beschikbare updates gedaan, koos ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 23:14
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard lijst met updates

Ik heb na de installatie van iOS7 inmiddels al wat app updates gedaan. Voorheen kreeg ik altijd een lijst met beschikbare updates gedaan, koos ik voor 'update alles' en daarna was de lijst leeg met de melding dat alles is bijgewerkt. Nu zie ik echter dat alle updates die ik tot nu toe heb gedaan op datum van bijwerken blijven staan met een 'open' knop ernaast. Verdwijnen die bijgewerkte apps daar ook na verloop van tijd of kan ik op een of andere manier die lijst legen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-13, 23:56
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jiggy1965 Bekijk bericht
Ik heb na de installatie van iOS7 inmiddels al wat app updates gedaan. Voorheen kreeg ik altijd een lijst met beschikbare updates gedaan, koos ik voor 'update alles' en daarna was de lijst leeg met de melding dat alles is bijgewerkt. Nu zie ik echter dat alle updates die ik tot nu toe heb gedaan op datum van bijwerken blijven staan met een 'open' knop ernaast. Verdwijnen die bijgewerkte apps daar ook na verloop van tijd of kan ik op een of andere manier die lijst legen?
Ik gebruik ios 7 al een tijdje. En de updates van 5 september staan nog in het lijstje. Dus ze blijven er wel een hele tijd in staan.
  #3  
Oud 20-09-13, 10:01
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hier was ik ook naar op zoek. Ik vind het persoonlijk erg irritant dat de lijst met updates niet leeg is of leeg gemaakt kan worden.
Ik kan me voorstellen dat dit is als je de apps automatisch laat updaten. Dan kan je in de lijst in ieder geval nog zien welke apps de laatste tijd geupdate zijn.
Ik heb er zelf voor gekozen de apps niet automatisch te laten updaten,, en dan zou ik het erg fijn vinden om de lijst met updates leeg te kunnen maken.

Hopelijk komt er een mogelijkheid voor
  #4  
Oud 20-09-13, 10:53
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

Voor zover ik kon zien was dit ook vooral bedoeld voor als je app updates op automatisch hebt staan. Zodat je achteraf kon zien wat er zoal veranderd was. Maar de lijst blijft ook als je updates niet op automatisch hebt staan. Nu heb ik niet bijzonder veel apps maar kan mij voorstellen dat deze lijst vrij lang kan worden, ook naarmate er regelmatig updates van een app beschikbaar komen. Een 'clear list' knopje zou inderdaad welkom zijn. Heb alvast een feedback berichtje naar apple gestuurd. Hopelijk doen ze er wat mee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 met 4.3.1 bied geen software updates aan, hoe installeer ik nieuwe updates? Bananenbennie iPhone algemeen 6 04-03-13 08:47
lijst met changes kees_k Jailbreak apps en thema's 4 17-03-11 12:40
Volledige lijst met icons. MTHJ Jailbreak apps en thema's 6 09-06-10 17:56
Lijst met sources ... Mills Jailbreak apps en thema's 2 15-05-08 09:10
Lijst met Installer Repo's Charles Nasi Archief 1 01-03-08 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.