//

iOS 7 pushberichten storing

iOS 7 pushberichten storing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Ik krijg nergens Pushberichten van Niet van mijn mail, noch Whatsapp, Facebook, ... Verwijder die apps dus eens om ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-02-14, 21:13
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Ik krijg nergens Pushberichten van
Niet van mijn mail, noch Whatsapp, Facebook, ...
Verwijder die apps dus eens om ze weer opnieuw te installeren. Zo nodig installeer je ALLE apps opnieuw
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-02-14, 21:40
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Mijn mail van Gmail werkt ook niet, maar misschien ligt dat aan het feit dat ik het via de Google Mail heb ingesteld?
Ik heb zo'n vermoeden dat ik de Exchange moest kiezen?
  #23  
Oud 09-02-14, 14:11
Michelnl Michelnl is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb sinds kort de 5S en heb alles er nu op staan en krijg van bijna alles wel pushberichten en kan je zook terug vinden in het berichtencentrum alwaar je kan kiezen of je stroken wil in begin scherm. Maar bij facebook wil dat maar niet lukken, ik krijg dus bij taggen of reacties geen enkel bericht.

Pas wanneer ik facebook handmatig start krijg ik de berichten binnen, ik heb van ellende maar messenger geïnstalleerd om iig de privé berichten een melding te krijgen en dat werkt. Maar nog steeds geen van facebook zelf.

Ik heb al verschillende keren eraf en er weer op gegooid maar elke keer komt hij niet in het berichten centrum te staan. Ook de berichten instellingen aan en uit gedaan in Fb zelf maar ook dat helpt niks.

Weet iemand een oplossing? want ik vindt dit zo niks.
  #24  
Oud 09-02-14, 19:55
Michelnl Michelnl is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Zelfs na geheel leeg halen en dan als eerste Fb erop zetten, blijft deze weg uit berichtencentrum. Ik kan Fb uiteraard alleen downen vanuit Icloud in aangeschafte apps.

Alle andere apps doen precies wat ze moeten behalve Fb, dit is pas vanaf Ios 7.0.5 zo. voorheen op me Iphone 4s met lagere Ios 7 was dit niet het geval.
  #25  
Oud 12-02-14, 20:52
Michelnl Michelnl is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Mijn probleem heeft zichzelf vandaag spontaan opgelost, ineens kwam de optie in beeld dat facebook mijn push berichten wil sturen. en door op Ok te klikken kwam het in de berichten centrum te staan.

Soms is Iphone een vaag apparaat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 7 geeft foutmelding pushberichten robr1987 iPhone algemeen 7 12-06-13 20:03
pushberichten rafaelisgoed Archief 1 21-01-10 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.