//

Iphone 4s kan niet synchroniseren met Itunes

Iphone 4s kan niet synchroniseren met Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren mijn Iphone 4s geüpdatet met het io 7.0. virus Mijn ITunes heeft versie 11.1.0.126. Als ik wil synchroniseren krijg ik steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-13, 13:11
Giro Giro is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard Iphone 4s kan niet synchroniseren met Itunes

Hallo,

Ik heb gisteren mijn Iphone 4s geüpdatet met het io 7.0. virus
Mijn ITunes heeft versie 11.1.0.126.

Als ik wil synchroniseren krijg ik steeds de melding dat mijn computer niet gemachtigd is. Ik heb zelfs de machtiging weggegooid en weer opnieuw aangemaakt.
Maar hij wil niet synchroniseren.
Ik ben bang dat ik straks weer alles kwijt ben.

Hoe kan ik de Iphone en Ipad foto's, muziek en contacten synchroniseren zonder gebruik te hoeven maken van ITunes? Ik ben al eens alles kwijt geweest dankzij Itunes

De Ipad werkt nog wel gewoon.

Ik ben echt helemaal klaar met Apple maar van mijn werkgever moet ik hem gebruiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan Iphone niet synchroniseren via Itunes albeba72 iPhone algemeen 6 22-01-13 18:20
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s jwh iTunes 9 16-04-12 21:14
Windows: iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! bram-stokman iTunes 3 29-10-11 17:17
Kan niet synchroniseren met ITunes: melding simkaart ontbreekt Zipporade iTunes 5 09-10-11 19:53
Kan niet synchroniseren met iTunes maxzim iTunes 2 04-09-09 17:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.