//

Micrsoft Active Sync Email op iPhone

Micrsoft Active Sync Email op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag... ik werk sinds kort bij een fam bedrijfje. Het ict gebeuren is eenmaal ver in het verleden ingesteld en geconfigureerd en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-09-13, 14:18
rosh rosh is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard Micrsoft Active Sync Email op iPhone

Ik heb een vraag...

ik werk sinds kort bij een fam bedrijfje. Het ict gebeuren is eenmaal ver in het verleden ingesteld en geconfigureerd en basta, dat was het

Nu probeer ik mijn zakelijke email dus te zetten op me iPhone 5..
Dat is gelukt. Via EXCHANGE heb ik de zakelijke mail gezet.

Maar dat is niet alles....
Het is namelijk zo, Als ik in Outlook op werk inlog dan zie je naast mijn zakelijke email: "rosh@bedrijf.nl" ook de info email "info@bedrijf.nl"
"rosh@bedrijf.nl" heb ik op me iphone.

Maar info mail is weer een ander verhaal....

Op de PC op kantoor in OUTLOOK onder me zakelijke mail heb je ook de "info@bedrijf.nl" email...
deze email heeft een adres: "info@bedrijf.nl" maar verder geen wachtwoord ofzo.
En er zijn ook geen instellingen in Outlook van die info email..

Het is zo toendertijd geconfigureerd dat De 2 directeurs en managers als ze op hun Outlook inloggen voor hun eigen zakelijk email dat ze allemaal ook de "info" email ook kunnen inzien en vandaar uit mails kunnen sturen enzo.
de 1e directeur heeft een Samsung met Android en die heeft Toendertijd via Microsoft Active Sync de "info" mail op zn telefoon gekregen.

Nu proberen de overige directeur en managers hetzelfde info email te krijgen op hun iPhone. En ik ook..
Maar je hebt niet echt een gebruikersnaam + wachtwoord + server bij deze info email...
Het is op 1 of ander manier geconfigureerd dat als de Managers en Ik op onze Outlook inloggen dat je gelijk ook de Info email toegang krijgt..
En van daaruit kunnen we allemaal mail sturen en alles wat inkomt, kunnen we allemaal lezen...

Maar hoe stel je dit in op de iPhone.... ?
heeft iemand een enig idee en wat ik precies probeer te zeggen? |
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email iCloud sync op iPhone en iPad met automatisch melding iJimmy iCloud 6 18-10-11 20:53
Exchange Active sync niet via Wi-Fi wel via 3G crazyman_rt Wi-Fi 0 28-06-10 13:33
Active Sync Hasje iTunes 0 19-06-09 13:44
Active-sync en WI-FI intern netwerk checkit iPhone algemeen 0 13-11-08 21:10
vista email sync met iphone ken4u iTunes 1 24-02-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.