//

iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk!

iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een paar maanden geleden heb ik een iPhone 8GB 1.1.3. uit de VS gekocht en met ZiPhone geunlocked, etc. Dit werkte tot vorige weeek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-08, 20:09
hbasten hbasten is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk!

Hallo,

Een paar maanden geleden heb ik een iPhone 8GB 1.1.3. uit de VS gekocht en met ZiPhone geunlocked, etc. Dit werkte tot vorige weeek allemaal perfect.
Plotseling is de iPhone uitgevallen en deed hij niets meer. Toen ik hem in de computer (Windows) aansluitte gaf hij aan dat de iPhone in herstelmodus actief is en hersteld moest worden. Waneer ik probeer om dit te doen geeft de PC het volgende aan: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (9)."

Overigens is het herstellen en bijwerken wel al een aantal keren gelukt, zonder dat de bovenstaande foutmelding verscheen. Na dit herstel heb ik de backup van de gegevens gebruikt en de iPhone met Ziphone weer geunlocked, etc. Nu leek de iPhone weer in orde, totdat hij weer uitviel en ik weer bij af ben.

Wie kan mij met dit probleem helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-08, 20:16
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

probeer iliberty inplaats van ziphone. en in die backup kan die fout zitten dat je iphone uitgaat dus zit die backup er niet op. kijken of ie het dan wel doet.
  #3  
Oud 13-06-08, 10:18
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Jeps zijn meerdere die met ziphone hier problemen mij krijgen of hebben. Even met liberty+ restoren en het gemak hebben dat er bijna niks mis kan gaan met deze unlock methode.
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #4  
Oud 13-06-08, 18:36
hbasten hbasten is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Hallo,

Ik heb gisteren het volgende gedaan.

Heb de iPhone via herstelmodus hersteld (Shift+herstellen: iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore). Toen iLiberty gebruikt. Hierna werkte de iPhone enkele uren prima. Nadat ik echter een telefoontje kreeg en het gesprek beëindigd had viel hij weer uit. Met als gevolg dat de iPhone niets meer doet en alleen aansluiten op de PC mogelijk is. Hier geeft hij weer aan dat er een iPhone in de herstelmodus is aangetroffen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3g valt steeds uit grijsmuis iPhone algemeen 7 20-09-10 16:05
iPhone: uit herstelmodus met ALLEEN EEN MAC/OSX? jaimiefanatic Jailbreak 2 20-08-10 21:38
na scherm rep. alleen kort logo daarna uit ajmvey iPhone algemeen 1 19-09-09 20:44
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! hbasten iPhone algemeen 4 25-06-08 15:26
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. hbasten Archief 0 05-06-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.