//

iPhone 4S laadt niet op na reparatie

iPhone 4S laadt niet op na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het demonteren en reinigen van het moederbord (met pure alcohol in trilbad) vanwege waterschade start de mijn iphone alleen op als hij extern gevoed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-13, 15:39
djbierman djbierman is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone 4S laadt niet op na reparatie

Na het demonteren en reinigen van het moederbord (met pure alcohol in trilbad) vanwege waterschade start de mijn iphone alleen op als hij extern gevoed wordt. Hij geeft middels het batterij icoontje waarbinnen een stekkertje aan dat hij herkent dat er spanning is maar er loopt geen stroom (dus geen bliksemschicht in de batterij icoon). Zodra ik de voeding eraf gooi is de telefoon dood en alle instellinge (tijd etc.) zijn weg. Als ik de kabel weer aansluit start hij weer op met zo te zien een volledige boot-procedure. Ik heb de batterij vervangen omdat ik dacht dat die door het vocht de geest had gegeven. Maar dat hielp niet (heb nu dus Li-ion batterij over). Relevant is ook dat de iphone geen provider vindt. Hij blijft 'searching'. Verder kan ik 'Wi-Fi' niet aanzetten maar alle app's werken voor zover ze alleen lokaal informatie nodig hebben. Mijn intuitie zegt me dat er wellicht ergens bij de montage een flat cable connector niet goed is geplaatst. Maar wellicht is er een andere component nog vochtig hoewel het u wel al 10 dagen geleden is. Is er iemand die aan de hand van de verschijnselen een diagnose kan stellen (welke flat cable connector??? Of welke component?). Alvast ontzettend bedankt. Dick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-13, 18:34
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Een iphone in het water is verzopen, neem dat van me aan
Koop een 5s, verkoop die 4s
  #3  
Oud 22-09-13, 22:44
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Grote kans dat je Een verkeerde batterij hebt geplaatst of dat de nieuwe batterij al defect is geweest.maar ook kan het zijn dat simpelweg je dockconnector defect is

Wat betreft geen service. Zet de datum van je iPhone juist.

Wat betreft Wi-Fi niet aan kunnen zetten. , Wi-Fi Bluetooth chip defect (reparatie hiervan erg prijzig)
Reageren

Labels
laden, searching, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone laadt niet op xl3ruise iPhone algemeen 10 21-04-13 19:04
Iphone 4S laadt niet op en pc herkent hem niet meer kristynaahh iPhone algemeen 1 15-02-13 08:14
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 19:37
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.