//

iOS7 : de minder positieve gebruikerservaringen.

iOS7 : de minder positieve gebruikerservaringen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Triton2012 Ook als je gebeld wordt. Als de iphone vergrendeld is en je wordt gebeld en je scherm gaat aan. Kun ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-09-13, 11:43
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triton2012 Bekijk bericht
Ook als je gebeld wordt.
Als de iphone vergrendeld is en je wordt gebeld en je scherm gaat aan. Kun je niet kiezen voor "weiger"
Dit kan alleen als het toestel is ontgrendeld. Is dat bij jullie ook zo?

Ik mis trouwens dat de panaorama foto meedraait zoals in de beta's was. Is dit weggehaald ??
Ik geloof dat deze optie inderdaad is weg gehaald. (op de 4S in ieder geval)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-09-13, 11:59
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Voor mij persoonlijk is het meest storende de achtergrond van de mappen waarin App's staan.

Deze is grijs en neemt veel te veel weg van de achtergrond.
Kan dit aangepast worden naar bv: doorschijnend of is dit niet mogelijk.
  #23  
Oud 24-09-13, 12:16
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triton2012 Bekijk bericht
Ook als je gebeld wordt.
Als de iphone vergrendeld is en je wordt gebeld en je scherm gaat aan. Kun je niet kiezen voor "weiger"
Dit kan alleen als het toestel is ontgrendeld. Is dat bij jullie ook zo?
Dat is bij mij ook. Lijkt mij een bug
  #24  
Oud 24-09-13, 13:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De batterij ging gister goed af zeg op mijn 5C, bij mijne maar zijn 4S zelfs nog veel erger.
Eens zien wat het vandaag zal geven, eens volledig plat laten lopen en volledig opgeladen.
Niet leuk dat dat zo snel naar beneden gaat en ik heb dan een betere batterij aan boord.
  #25  
Oud 24-09-13, 14:40
KevinKrill KevinKrill is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kerkrade
Berichten: 94
Standaard

goede service van Apple, gistermiddag vervangend toestel besteld vandaag al afgeleverd.
  #26  
Oud 24-09-13, 15:04
IndoRonSelamat IndoRonSelamat is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook veel ellende met de iOS7 agenda in zowel iPhone4GS als iPhone5.
Normaal deed ik een afspraak in mijn agenda op de laptop plaatsen en via e-mail anderen uitnodigen, waaronder ook mijzelf via apart email adres.
Ik kreeg dan de uitnodiging in mijn email binnen, opende de email en opende vervolgens de agenda uitnodiging en had daarbi de optie zet in agenda !! dat lukt nu niet meer en ik kan geen 1 uitnodiging accepteren of in mijn iPhone agenda's zetten. Weet iemand een oplossing want ik gebruikte dit altijd heel intensief. alvast heel erg bedankt voor jullie hulp
  #27  
Oud 24-09-13, 22:22
MathieuL MathieuL is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard

Ook ik ben niet blij met de agenda. Ik vind het een rommelig geheel. En ook vind ik de witte achtergronden van div. apps niet erg prettig. Wat dat betreft sluit ik me aan bij enkele voorgangers.

Maar het toppunt vind ik eigenlijk dat er, na zoveel jaren aan upgrades, er bij Apple schijnbaar nog nooit iemand op het idee is gekomen om de agenda van weeknummers te voorzien. Iets simpels als een weekunmmer lijkt me toch echt niet teveel gevraagd.
  #28  
Oud 25-09-13, 15:16
MarcBlokvoort MarcBlokvoort is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Waar ik mij het meeste aan erger is de veranderde muziek app waarin je niet meer een heel genre af kunt spelen met shuffle, in iOS 6 kon je gewoon een genre kiezen en die geheel shuffle maar dat gaat niet meer. En de agenda functie inderdaad is nog altijd zeer beperkt
  #29  
Oud 25-09-13, 16:50
MathieuL MathieuL is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard

Vandaag staat er een stukje op deze site: Alternatieve agenda-apps ongekend populair na iOS 7-update - iPhoneclub.nl

Zo te zien zijn er erg veel mensen die moeite hebben met de agenda. Hopelijk is dit voor Apple aanleiding om de agende nog eens grondig onder handen te nemen. Persoonlijk zit niet te wachen op een alternatief als ik de standaard app niet kan verwijderen.
  #30  
Oud 25-09-13, 17:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MathieuL Bekijk bericht
Persoonlijk zit niet te wachen op een alternatief als ik de standaard app niet kan verwijderen.
De standaard agenda app verwijderen gaat inderdaad niet lukken. De meeste alternatieve apps zijn niet veel meer dan een schil rond de standaard app. Die alternatieven maken dan ook gebruik van de data van de standaard app.
  #31  
Oud 25-09-13, 17:06
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De standaard agenda app verwijderen gaat inderdaad niet lukken. De meeste alternatieve apps zijn niet veel meer dan een schil rond de standaard app. Die alternatieven maken dan ook gebruik van de data van de standaard app.
Maar zijn wel een pak overzichtelijker.
  #32  
Oud 25-09-13, 17:37
P-Jay P-Jay is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Stuur een bericht via Instant Messenger naar P-Jay
Standaard

Ik vind die agenda ook slecht. Ik gebruikte normaal altijd de "lijst" optie voor weergave, maar die is nu alleen als zoekfunctie beschikbaar.

tweede grote nadeel is dat ios7 er voor zorgt dat mijn (niet gecertificeerde) dock en kabels niet meer gebruikt kunnen worden.

Ten derde de accu, pfff elke minuut een % eraf.
Tevens heb ik ook al een paar keer (niet constant) gehad dat de iphone bij 42% uitschakelede en een keer bij 20%, daarna weer aan de oplader hangen, weer inschakelen en hij gaat naar nul%.

Ten vierde berichtencentrum, agenda weergave, is totaal niet over nagedacht, zo lijkt het.

Ten vijfde vaak update meldingen (rode rondje in de app store knop) die bij openen van de app er niet zijn...? Automatische updates heb ik uit staan.

Ten zesde De mapjes zijn weer verkleind naar max 9 apps, je moet nu naar een tweede pagina voor meer apps

Het lijkt een aardige lijst, maar ik ben verder superblij met de update naar ios7!
Het is net of je een nieuwe telefoon hebt.

Het nieuwe controlcenter is top. de animaties ook.
__________________
Nu ook een iMac aangeschaft, superrrr!
  #33  
Oud 25-09-13, 17:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-Jay Bekijk bericht
Ten vijfde vaak update meldingen (rode rondje in de app store knop) die bij openen van de app er niet zijn...? Automatische updates heb ik uit staan.
Dat is een fenomeen dat ik sinds een paar dagen niet alleen zie op drie iPhones met iOS 7/iOS 7.0.1 maar ook op een iPhone 5 met iOS 6.1.2. Het zal dus wel geen bug in in iOS 7 zijn maar een probleem in de App Store.

Als ik iTunes 11.1 open zie ik soms updates die onmiddellijk weer verdwijnen. Als ik dan op "check for updates" klik zijn ze er weer. Er is dus meer aan de hand.
  #34  
Oud 25-09-13, 19:08
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Zelf ben ik er tevreden mee en alles werkt zo goed als perfect.

Enige dat ik wat vervelend vind. Wanneer ik telefoon krijg, moet ik swipen voor op te nemen. Die swipe werkt niet zo vlot als vroeger, waardoor ik soms 2 à 3 x moet swipen om op te nemen.

De agenda is inderdaad geen vooruitgang, maar ik kan ermee leven. Bij mij is dit alles gesync met andere devices waaronder ook mijn windowslaptop en windowsdesktop. Daarnaast zijn bepaalde agenda's ook nog gedeeld met andere mensen. Omdat hij vooral professioneel gebruikt wordt, is het voornaam dat er met die agenda niets mis loopt en dus laat ik het zo.

De mappen vind ik persoonlijk ook niet zo mooi ogen.

En iets dat ik niet onder IOS6 en voorgangers had, dat is het getril terwijl ik bel. Komt er een sms of iets binnen waar men normaal een pieptoon binnen krijgt en ff trillen, kreeg ik vroeger enkel heel zachtjes de bieptoon tijdens het bellen. Nu geen bieptoon, maar trilt hij ff kort. Op zich geen ramp, maar ik verschiet dan telkens

Batterij kan ik niet veel van zeggen, want had de iPhone5 pas 2 dagen voor IOS7.
  #35  
Oud 25-09-13, 20:08
rodo82 rodo82 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik ben net zoals zovelen ook geen fan van de nieuwe agenda layout, mis het weekoverzicht.

Waar ik me nog het meest aan stoor is de 'invlieg' animatie wanneer je je iphone ontgrendelt. Het duurt te lang voordat alle apps op het beginscherm zijn geland en voordat je naar het volgende venster kan swipen. Heb al meerdere keren gehad dat ik verder wil swipen, maar dat ie weigert omdat alle apps nog niet zijn 'geland'. Erg traag en irritant. Meer mensen hier last van?

Daarnaast merk ik dat er nog een aantal bugs in zitten. Als ik een nummer op spotify luister, daarna de iphone vergrendel en op het bureau leg wil die nog wel eens verspringen naar een ander nummer.
  #36  
Oud 25-09-13, 21:31
stefaaan stefaaan is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Question nummer herkenning werkt niet meer na update IOS7

Hallo,

Wie kan mij helpen want ik krijg het niet gevonden.

Na het updaten naar IOS7 herkend mijn Iphone enkel nog de contacten die zijn ingevoerd met +31 alle contacten met 06 worden niet herkend bij de inkomende gesprekken.
Als ik een nieuw contact toevoeg met 06 dan zet hij (0610) de eerste 4 getallen tussen haakjes ipv alleen 06.

Alvast bedankt.
  #37  
Oud 25-09-13, 21:42
Loxxie13 Loxxie13 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 35
Standaard

Ik heb alleen iOS 7 op mijn ipad gezet, op mijn telefoon wil ik Moviebox niet missen
Wat bij mij gebeurt, bij het einde van een spel in wordfeud crasht de app. Heel irritant. Veel dingen in safari zijn van links naar rechts verhuisd en andersom, heel erg wennen. En in mail moet je ook de andere kant op vegen om een mailtje te verwijderen.
Ook is het scrollen op bv pinterest gevoeliger geworden waardoor er telkens een pin opent in plaats van naar boven en beneden.
Qua uitstraling kan ik er wel aan wennen.
Opladen is een ramp, voorheen kon ik met een niet originele kabel perfect opladen en nu blijft het bij ongeveer 85% hangen. Dus toch maar weer dat irritante korte kabeltje eraan en dicht bij het stopcontact zitten.
  #38  
Oud 28-09-13, 19:55
DjTom DjTom is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 13
Standaard

Ik heb al een aantal keer problemen gehad tijdens het bellen. Bij ios6 heb ik dit nooit gehad.
Als ik de telefoon naar men oor breng valt het scherm niet uit. Daardoor druk ik meestal met mijn oor op luidspreker.
Nog iemand die dit probleem hebben?
  #39  
Oud 04-10-13, 15:18
Xplod Xplod is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heusden O-Vl. Belgie
Berichten: 97
Standaard

Eigenlijk is het ook wel jammer dat je zelf de kleurtjes van je agenda's niet kan kiezen.
Zou handig zijn om mijn ploegensysteem in mijn agenda te steken.
__________________
... ook nog 2 iPod's 4th gen. stuck on 6.1.3
  #40  
Oud 04-10-13, 20:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Maar allee zeg, manman, nu opeens vandaag; duw ik op de itunes app op mijn iPhone en spring er meteen uit, ervoor niet voor gehad, tis de 1ste keer.
De appstore kan ik nog steeds nauwelijks tot niet gebruiken wegens vast lopen, begint serieus tege te steken ze.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS7: enkel positieve gebruikers ervaringen!!! rubbererobbie iPhone algemeen 48 20-11-13 17:44
iPad 4 - gebruikerservaringen en discussie stino90 iPad algemeen 65 18-01-13 15:48
Vodafone positieve service! Jos Gapinge Vodafone 3 16-06-10 12:04
T-Mobile vs Vodafone: Gebruikerservaringen Wokkel2 Vodafone 9 21-04-10 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.