//

Filmpje op Iphone5 zetten lukt niet

Filmpje op Iphone5 zetten lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer via I Tunes filmpje op Iphone te zetten dit lukt niet. Bestand is een .mov bestand. Als je filmpje via foto's en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-09-13, 06:57
Pamscalpel Pamscalpel is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Didam
Berichten: 3
Standaard Filmpje op Iphone5 zetten lukt niet

Ik probeer via I Tunes filmpje op Iphone te zetten dit lukt niet. Bestand is een .mov bestand. Als je filmpje via foto's en dan incl. videos naar Iphone zet zie je filmpje niet op toestel verschijnen.
Komt filmpje ergens anders te staan of moet het op een andere manier gedaan worden?
Dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-13, 12:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamscalpel Bekijk bericht
Ik probeer via I Tunes filmpje op Iphone te zetten dit lukt niet. Bestand is een .mov bestand. Als je filmpje via foto's en dan incl. videos naar Iphone zet zie je filmpje niet op toestel verschijnen.
Komt filmpje ergens anders te staan of moet het op een andere manier gedaan worden?
Dank.
Ik zou het via de app photosync proberen of desnoods via een app aceplayer en je hebt nog vele van die apps.
Tekst van de apps lezen of ze mov ondersteunen (normaal gezien wel).

Proplayer is ook dachtk een goede app.

Itunes is vooral goed voor muziek en apps of via apps te gebruiken dan maar zo filmpjes en foto's in itunes zelf steken= doe ik nooit= altijd wat mee.
  #3  
Oud 24-09-13, 15:58
Pamscalpel Pamscalpel is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Didam
Berichten: 3
Standaard

Beste Apotheosis, Ik heb Photosync gekocht in de Appstore en ik heb Photosync ook gedownload naar PC. Maar hoe krijg ik nu het .mov bestand van mijn PC naar telefoon? Moet ik in de settings van de telefoon nu iets aanzetten? Ik heb geprobeerd om iets in de handleiding te vinden maar dat lukt niet.
Excuses ik kan het niet misschien kunt u mij nog een keer verder helpen.
Hartelijk dank.
  #4  
Oud 24-09-13, 17:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamscalpel Bekijk bericht
Beste Apotheosis, Ik heb Photosync gekocht in de Appstore en ik heb Photosync ook gedownload naar PC. Maar hoe krijg ik nu het .mov bestand van mijn PC naar telefoon? Moet ik in de settings van de telefoon nu iets aanzetten? Ik heb geprobeerd om iets in de handleiding te vinden maar dat lukt niet.
Excuses ik kan het niet misschien kunt u mij nog een keer verder helpen.
Hartelijk dank.
Je hebt toch Wi-Fi?
Je moet de app openen, daar moet je meende ik aanduiden van pc naar iPhone maar normaal moet je zo'n adres invoeren op je pc bv 192.168.0. enz....
De app moet op de iPhone blijven open staan he.

Helaas wat weinig tijd nu om alles tot op de puntjes te gaan uitlegge, is nochtans niet moeilijk ze .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films synchroniseren iPhone5 lukt niet Bebru64 iPhone algemeen 5 02-02-14 22:51
importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer cathyv iPhone algemeen 3 16-08-13 20:16
Muziek: muziek op iphone5 via itunes lukt niet missbella Muziek, foto & video 0 12-05-13 17:57
Filmpje op iPhone zetten Sfmplayer iPhone algemeen 3 14-12-12 21:34
Youtube filmpje kijken via Safari lukt soms niet iPhone3GS16GB iPad algemeen 13 18-10-12 12:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.