//

Itunes stopt automatisch met syncen! Help aub

Itunes stopt automatisch met syncen! Help aub discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een heel erg vervelend probleem. Sinds 19 september draait mijn iPhone 5 16gb op de nieuwe iOS 7.0, zonder enig probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-13, 03:35
i-Hanny i-Hanny is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard Itunes stopt automatisch met syncen! Help aub

Hallo allemaal,

Ik heb een heel erg vervelend probleem. Sinds 19 september draait mijn iPhone 5 16gb op de nieuwe iOS 7.0, zonder enig probleem. Alles werkte goed tot gister avond. Toen ik een aantal nieuwe nummers probeerde te synchroniseren bleek iTunes haken bij de laatste stap: "Wachten totdat wijzigingen zijn toegepast".
Nu heb ik zelf het een en ander geprobeerd, helaas zonder succes. Het is me gelukt om m'n reservekopie terug te zetten van eergisteren. Alleen nu wordt niet alles teruggezet. De iPhone synchroniseert nu wel maar dan stopt hij opgegeven moment automatisch, zonder dat ik iets aanraak of indruk. Ik heb om 30 apps te synchroniseren zeker 5 keer op de "Pas toe" knop moeten drukken. Telkens werden er maar 5 of 6 apps tegelijkertijd gesynchroniseerd.

Mijn muziek schijnt hij ook niet meer te herkennen terwijl ik toch echt 830 nummers heb staan die eigenlijk op de iPhone overgezet moeten worden.

Ik heb de hele dag op het internet gezocht en zelfs met Apple gebeld. Die hebben mij aangeraden mijn iPhone terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en daarna weer een reservekopie op de telefoon terug te zetten wat dus het bovenstaande resultaat heeft opgeleverd. Kortom hier schiet ik ook niets mee op als de synchronisatie steeds maar 20 a 30 seconden duurt en de helft niet eens herkent.

Ik maak gebruik van een MacBook en iTunes 11.

PS: weet iemand toevallig waar de Synchronisatiegeschiedenis opnieuw ingesteld kan worden in de nieuwe iTunes?
Ik lees dat sommige mensen hier succes mee hebben gehad alleen kan ik deze optie nergens vinden zoals men het beschrijft?

IK HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN

Met vriendelijke groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
itunes, muziek, reservekopie apps, synchoniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
windows outlook agenda automatisch syncen met Ipad VjT iPad algemeen 21 09-04-12 09:39
Windows: iTunes stopt opeens met synchroniseren Beautiful Beast iTunes 7 12-07-09 17:05
Mac OS X: itunes stopt tijdens syncen pcsw iTunes 0 01-06-09 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.