//

iPhone 5 handmatig terugzetten naar 2G?

iPhone 5 handmatig terugzetten naar 2G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Is er misschien iemand die weet of er mogelijkheden zijn om een Iphone 5 waar IOS 7.0 op gezet is, met een netwerk van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-13, 15:19
michelvoc michelvoc is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone 5 handmatig terugzetten naar 2G?

Goedemiddag,
Is er misschien iemand die weet of er mogelijkheden zijn om een Iphone 5 waar IOS 7.0 op gezet is, met een netwerk van Vodafone 4G handmatig terug te zetten op 2G.
Het toestel wordt nl nogal eens gebruikt op een locatie waar zowel 3G als 4G geen bereik hebben en 2G wel. Dit werkte nl voor de up-date naar IOS 7.0 redelijk.

Hoor het graag als iemand hier een oplossing voor heeft.

Groet Michel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-13, 16:08
harmentiem harmentiem is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 13
Standaard

hij schakelt automatisch naar 2G als er geen 3G/4G is?
  #3  
Oud 25-09-13, 17:11
bartleunen bartleunen is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Dit gaat niet meer sinds de laatste carrier update van vodafone. Daarmee is de 3G switch (waar je voorheen 3G compleet mee kon uitschakelen) aangepast naar 4G. Het enigste wat je kunt doen is klagen bij Vodafone en hopen dat ze er iets aan gaan/kunnen doen.

Zie ook:

3G niet uit te zetten in IOS 7 - Vodafone Forum - 93736
  #4  
Oud 26-09-13, 09:43
michelvoc michelvoc is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard

Toestel blijft op 3G hangen en schakelt niet over naar 2G..

Daar was ik al een beetje bang voor idd, heb al geklaagd bij vodafone maar meer omdat 3G geen bereik heeft in het gebied waar ik hem wil gebruiken en daar kunnen ze, en nog meer willen ze, niet zomaar wat aan aanpassen.

Bedankt voor de antwoorden.

Groet Michel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Handmatig muziek toevoegen naar iPhone via iTunes 11 niet mogelijk JimA iTunes 9 12-01-13 21:54
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten aquamarijn iPad algemeen 1 17-11-11 13:44
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) druppers iPhone Apps 2 29-10-10 21:53
foto's handmatig terugzetten woutermob iTunes 0 28-08-10 11:28
Muziek: Handmatig muziek naar iphone Hoppieee Muziek, foto & video 17 21-06-09 05:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.