//

iPhone batterij indicator + resetten

iPhone batterij indicator + resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 5. Sinds ik IOS 7 heb geinstalleerd doet de batterij indicator het totaal niet meer. Hij loopt niet mee, verandert ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-13, 21:54
machiel5 machiel5 is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard iPhone batterij indicator + resetten

Hoi,

Ik heb een iPhone 5. Sinds ik IOS 7 heb geinstalleerd doet de batterij indicator het totaal niet meer. Hij loopt niet mee, verandert soms maar mijn iPhone valt dus opeens uit bij 65% (want dat is dan dus eigenlijk al 0% en hij staat al de hele dag op 65%) en dit dan de hele tijd.

Daarnaast is het zo dat wanneer ik mijn iPhone aan het opladen bent hij de hele tijd aan het resetten is. Ik heb geen flauw idee waarom en het is verschrikkelijk vervelend.

Als laatste punt is het zo dat ik het gewoon heb dat mijn iPhone batterij los zit. Ik dacht eerst altijd dat het door mijn hoesje kwam dat ik een tik hoorde in mijn telefoon. Maar sinds kort heb ik geen hoesje meer en hoor en voel ik iets bewegen. Beetje dom om niet meteen verder te kijken, maarja. Lijkt groot en dus denk ik aan de batterij. Dit is al sinds het begin dus lijkt me gewoon een fout o.i.d.

Iemand hier ook ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-13, 22:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Heb je al eens een harde reset of herstel via iTunes geprobeerd? Heb je daarna nog steeds hetzelfde probleem?

Indien ja; wanneer heb je je iPhone 5 gekocht? Als het vlak na de lancering was zou ik snel naar een Apple Store gaan om daar eventueel je iPhone te laten omruilen.
  #3  
Oud 25-09-13, 22:07
machiel5 machiel5 is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Heb je al eens een harde reset of herstel via iTunes geprobeerd? Heb je daarna nog steeds hetzelfde probleem?

Indien ja; wanneer heb je je iPhone 5 gekocht? Als het vlak na de lancering was zou ik snel naar een Apple Store gaan om daar eventueel je iPhone te laten omruilen.
Ik heb nog geen harde reset gedaan nee. Wilde eerst kijken of ik niet de enige ben.

Verder heb ik hem sinds maart. Zit nog wel gewoon in mijn garantie periode dus en dit lijkt me gewoon een hardware fout.
  #4  
Oud 25-09-13, 22:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door machiel5 Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 5. Sinds ik IOS 7 heb geinstalleerd doet de batterij indicator het totaal niet meer. Hij loopt niet mee, verandert soms maar mijn iPhone valt dus opeens uit bij 65% (want dat is dan dus eigenlijk al 0% en hij staat al de hele dag op 65%) en dit dan de hele tijd.
Dat fenomeen kan veroorzaakt worden door heel vaak "effe bijladen" zonder de accu tot 100% op te laden. De accu is dan niet meer gekalibreerd.

Sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit. De accu wordt nu een eerste gekalibreerd. Laat de iPhone opladen tot 100%. Als 100% bereikt is dan laat de iPhone nog ca. minuten aan de lader. De accu wordt nu een tweede keer gekalibreerd.
  #5  
Oud 25-09-13, 22:13
machiel5 machiel5 is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat fenomeen kan veroorzaakt worden door heel vaak "effe bijladen" zonder de accu tot 100% op te laden. De accu is dan niet meer gekalibreerd.

Sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit. De accu wordt nu een eerste gekalibreerd. Laat de iPhone opladen tot 100%. Als 100% bereikt is dan laat de iPhone nog ca. minuten aan de lader. De accu wordt nu een tweede keer gekalibreerd.
Toch apart, dat is nou juist iets dat ik vrijwel nooit doe. Ik laat hem bijna nooit op onder de 10% en eigenlijk vrijwel altijd als hij bijna 0 is. Dan laat ik hem zitten tot 100 en wacht ik nog even. Verder heb ik een hard rest gedaan, geen effect.
  #6  
Oud 25-09-13, 22:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door machiel5 Bekijk bericht
Toch apart, dat is nou juist iets dat ik vrijwel nooit doe.
Ik heb ook geschreven "kan veroorzaakt worden". Doe die oefening die ik beschreven heb om een en ander uit te sluiten. Als dat geen verbetering brengt is het tijd om Apple te contacteren.

Succes gewenst.
  #7  
Oud 25-09-13, 22:25
machiel5 machiel5 is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb ook geschreven "kan veroorzaakt worden". Doe die oefening die ik beschreven heb om een en ander uit te sluiten. Als dat geen verbetering brengt is het tijd om Apple te contacteren.

Succes gewenst.
I see. Helaas niet het geval dus. De enige oplossing die ik nu nog zie is naar de fabrieksinstellingen terugdoen. Zal ik morgen maar eens doen dan, helaas. Mocht dat niet werken dan maar Apple contacteren ja, bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi indicator -69 of 0 Mukky iPhone algemeen 5 15-01-13 14:46
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft passievrucht iPhone Apps 17 30-10-12 20:33
indicator bericht in slaapmodus moniekski iPhone algemeen 1 17-06-11 19:34
Batterij indicator percentage gaat omhoog? XIII iPhone algemeen 5 07-09-09 21:14
Time indicator veranderen Larsmanson iPhone algemeen 18 11-06-09 01:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.