//

iPhone in Canada kopen, waar op letten?

iPhone in Canada kopen, waar op letten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben van plan om een iPhone 5S te kopen in Canada. Nu is mijn vraag waar ik precies op moet letten. Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-13, 13:19
Lukk Lukk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard iPhone in Canada kopen, waar op letten?

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een iPhone 5S te kopen in Canada. Nu is mijn vraag waar ik precies op moet letten. Er is ook een artikel verschenen waar je op moet letten bij het kopen van een iPhone 5S in het buitenland en daar werd verteld dat je (natuurlijk) een simlock vrije telefoon moet kopen.

Er zijn in Canada twee verschillende versies van de telefoon, namelijk een GSM en een CDMA versie. Maakt het daadwerkelijk uit welke ik hiervan koop? Ik ben ervan bewust dat ik met de Canadese iPhone 5S niet gebruik kan maken van de LTE 7 band, maar het schijnt dat dit niet storend is in Nederland.

Dus betekent dit dat ik gewoon 4G in Nederland kan gebruiken met de nieuwe iPhone? Ik heb wel gelezen dat ik dan niet het 4G netwerk van Tele2 kan ontvangen maar de rest wel.

Deze thread is meer ter confirmatie zodat ik zeker weet dat ik de juiste koop

Groetjes,
Lukk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-13, 14:35
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Volgens mij moet je absoluut geen CDMA iPhone kopen omdat die niet werken in Nederland of omdat er zelfs geen simkaart slot in zit (correct me if I'm wrong)
  #3  
Oud 26-09-13, 15:50
Lukk Lukk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Juist geen CDMA versie? Het artikel hier op iphoneclub zegt namelijk het volgende:

"De iPhone 5s is met modelnummer A1533 verkrijgbaar in een GSM- en CDMA-versie. Op zich zijn beide geschikt. Ze werken allebei (ook) op GSM-frequenties maar ondersteunen niet LTE-band 7, die in Nederland wel gebruikt wordt maar niet noodzakelijk is."

Kan iemand dit confirmeren?
  #4  
Oud 26-09-13, 19:22
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukk Bekijk bericht
Juist geen CDMA versie? Het artikel hier op iphoneclub zegt namelijk het volgende:

"De iPhone 5s is met modelnummer A1533 verkrijgbaar in een GSM- en CDMA-versie. Op zich zijn beide geschikt. Ze werken allebei (ook) op GSM-frequenties maar ondersteunen niet LTE-band 7, die in Nederland wel gebruikt wordt maar niet noodzakelijk is."

Kan iemand dit confirmeren?
Twijfel je aan iPhoneclub ?
  #5  
Oud 27-09-13, 10:18
Lukk Lukk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Het is niet dat ik iPhoneclub niet vertrouw. Maar iPhoneclub is slechts 1 bron, ik wil gewoon graag ook van iemand anders weten of het daadwerkelijk correct is.
  #6  
Oud 27-09-13, 10:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukk Bekijk bericht
...ik wil gewoon graag ook van iemand anders weten of het daadwerkelijk correct is.
Waarom ga je dan gewoon niet kijken in het juiste forum.

Koopinformatie USA forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S in USA kopen, waar op letten? mennepen Koopinformatie USA 60 08-09-14 13:53
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? thecoder Jailbreak 2 20-04-13 15:08
iphone 4s kopen waar op letten ? Mittavic iPhone algemeen 6 30-04-12 19:48
Iphone 3gs 2ehands kopen, waar op letten? simlockvrij Koopinformatie Nederland 4 07-10-11 17:15
Iphone kopen, waar moet ik letten? Geertvangils Archief 2 31-03-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.