//

Verkeerd emailadres bij AppStore

Verkeerd emailadres bij AppStore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Afgelopen week heeft mij vriend via ITunes op zijn MacBook een backup gemaakt van mijn iPhone 4 en deze terug gezet op mijn nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-13, 19:58
Sarah82 Sarah82 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard Verkeerd emailadres bij AppStore

Hallo,

Afgelopen week heeft mij vriend via ITunes op zijn MacBook een backup gemaakt van mijn iPhone 4 en deze terug gezet op mijn nieuwe iPhone 5.
Even leek het niet goed te gaan omdat de macbook mijn telefoon ineens de naam van de iPhone 5 van mijn vriend gaf. Uiteindelijk ging het allemaal goed en staat de backup, met iOS 7, op mijn iPhone 5.
Nu komt het probleem. Als ik in de AppStore mijn apps wil updaten krijg ik als Apple-ID het mailadres van mijn vriend. Als ik een nieuwe app wil downloaden krijg ik wel mijn eigen ID.
Bij instellingen > iTunes en app store > Apple ID, staat wel mij mailadres als Apple ID.
Hoe zorg ik dat ik bij updates ook mijn eigen emailadres te zien krijg want nu kan ik mijn apps niet updaten.

Groetjes, Sarah
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-13, 20:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sarah82 Bekijk bericht
Even leek het niet goed te gaan omdat de macbook mijn telefoon ineens de naam van de iPhone 5 van mijn vriend gaf.

Als ik in de AppStore mijn apps wil updaten krijg ik als Apple-ID het mailadres van mijn vriend. Als ik een nieuwe app wil downloaden krijg ik wel mijn eigen ID.
Dan heeft die vriend waarschijnlijk met die eerste backup apps teruggezet die hij heeft aangekocht met zijn Apple ID. Het Apple ID van de koper staat in de metadata van de app.

Je kan de apps die om het Apple ID van jouw vriend vragen verwijderen van de iPhone. Dan die apps weer met jouw Apple ID downloaden uit de App Store.
  #3  
Oud 18-05-14, 17:01
Vaisonne Vaisonne is offline
• iOS 7.0.6
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 8
Standaard

En hoe moet je dat dan doen? Met of zonder behulp van de computer?
  #4  
Oud 18-05-14, 17:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaisonne Bekijk bericht
En hoe moet je dat dan doen? Met of zonder behulp van de computer?
Je kan zulke apps direct op de iPhone verwijderen en opnieuw installeren met het eigen Apple ID.
Reageren

Labels
appstore probleem, updates



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding bij AppStore Mindy01 iPad algemeen 3 15-02-13 20:47
Verkeerd e-mailadres factuur aankoop appstore bvstrien iPhone Apps 0 24-11-11 10:48
Geen 'koop' icoontje bij de AppStore fronix iPhone Apps 6 27-02-11 17:44
Werkt appstore bij simlockvrij toestel patricia-dh Overige providers Nederland 2 12-07-10 22:39
Verkeerd plaatje bij Apps Smaliepaard Archief 2 29-07-09 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.