//

iPhone 4 crasht zonder lader

iPhone 4 crasht zonder lader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Tot vanavond werkte mijn iPhone 4 probleemloos. Ios7 onlangs geïnstalleerd door middel van een volledige herstel. Vanavond nadat de accu op 6% stond de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-09-13, 23:46
Number Number is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 32
Angry iPhone 4 crasht zonder lader

Hallo,

Tot vanavond werkte mijn iPhone 4 probleemloos. Ios7 onlangs geïnstalleerd door middel van een volledige herstel.

Vanavond nadat de accu op 6% stond de telefoon aan de lader gelegd. Na ruim een uur stond deze op 43%, wat ik vreemd vond omdat meestal binnen een uur al 75% gehaald word. Ik dacht dat de stekker er misschien niet helemaal goed in zat dus haalde hem er uit en ook direct viel de telefoon uit. Hij start nu niet meer op zonder lader, en zodra ik die verwijder valt de telefoon uit. Ook blijft de accu op 43% staan.

Belangrijk om misschien nog even te melden, ik heb ook geen netwerk meer en Wi-Fi doet het ook niet!
Wat te doen....?

Laatst gewijzigd door Number; 29-09-13 om 23:49. Reden: extra info toegevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-13, 23:49
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Number Bekijk bericht
Hallo,

Tot vanavond werkte mijn iPhone 4 probleemloos. Ios7 onlangs geïnstalleerd door middel van een volledige herstel.

Vanavond nadat de accu op 6% stond de telefoon aan de lader gelegd. Na ruim een uur stond deze op 43%, wat ik vreemd vond omdat meestal binnen een uur al 75% gehaald word. Ik dacht dat de stekker er misschien niet helemaal goed in zat dus haalde hem er uit en ook direct viel de telefoon uit. Hij start nu niet meer op zonder lader, en zodra ik die verwijder valt de telefoon uit. Ook blijft de accu op 43% staan.

Wat te doen....?
Naar de lokale "turk" (no offence) en je batterij laten vervangen. Duidelijk een symptoom van defecte batterij!
  #3  
Oud 29-09-13, 23:53
Number Number is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 32
Standaard

Gaat dat spontaan...? Niet met enige vooraankondiging van snel leeglopen? Want de accuduur is goed.
  #4  
Oud 30-09-13, 13:14
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Number Bekijk bericht
Gaat dat spontaan...? Niet met enige vooraankondiging van snel leeglopen? Want de accuduur is goed.
Dat zou idd kunnen ja.
Het kan ook een aansluiting zijn die los is geraakt of beschadigd (door warmte misschien).
Dat is het enige wat ik kan bedenken..
  #5  
Oud 30-09-13, 13:27
Number Number is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 32
Standaard

Vanmorgen had ik de beschikking over een pentalobe schroevendraaier, dus kon ik hem los halen. Ik draaide daarna een kwart slag aan het schroefje van de batterij aansluiting en mijn iphone starte weer op. Probleem opgelost.

Alles doet het weer, zonder accu te vervangen. Waarschijnlijk de aansluiting los geraakt denk ik. Daarvoor had ik namelijk hard gelopen met de iphone aan mijn arm.
  #6  
Oud 30-09-13, 13:30
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

kijk is aan! t is gelukt. Mooizo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
iPhone valt uit na bepaalde tijd zonder lader. HeH iPhone algemeen 9 24-08-13 22:11
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? Liinde iPhone algemeen 8 16-11-12 20:16
Iphone doet zonder lader niets Oxy iPhone algemeen 3 28-06-11 22:43
iPhone crasht, start op, crasht... nachtegaaal iPhone algemeen 6 07-03-11 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.