//

iPhone 4 aansluiten op externe versterker

iPhone 4 aansluiten op externe versterker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste kenners, Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe versterker gekocht van Yamaha de RX-V475. Deze versterker ondersteund mijn iPhone. Toen ik iOS6 op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-13, 14:01
Florida96 Florida96 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard iPhone 4 aansluiten op externe versterker

Beste kenners,

Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe versterker gekocht van Yamaha de RX-V475. Deze versterker ondersteund mijn iPhone. Toen ik iOS6 op mijn iPhone geinstalleerd had staan kon ik gewoon via de witte USB kabel mijn muziek afspelen via deze versterker. Nu heb ik de update gedaan naar iOS7.0.2 en hoor ik geen geluid meer. Mijn versterker ziet mijn iPhone direct na aansluiten en geeft op het scherm ook weer welk nummer ik afspeel maar geluid hoor ik niet meer. Ik heb al de instellingen nagekeken op mijn versterker maar daar is niks veranderd.

Weet misschien iemand waarom ik ineens geen geluid meer hoor? Moet ik iets aan- of uitzetten op mijn iPhone zodat het weer werkt?

Bedankt voor jullie hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-13, 15:51
Florida96 Florida96 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Beste mede Apple gebruikers het probleem is opgelost. Inmiddels werkt alles weer naar behoren en kan ik weer van mijn muziek via mijn versterker genieten.

Bedankt voor jullie hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone tonytoka iPad algemeen 22 06-01-13 19:14
Kan ik mijn apple 3 tv aansluiten op deze versterker? satshow Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 06-04-12 12:46
Dock voor aansluiten op een versterker ? ramrod iPhone accessoires en onderdelen 2 18-09-10 11:02
2- de versterker via bluetooth gelijktijdig aansluiten franswillems iPhone algemeen 0 25-04-10 10:58
Muziek: iphone aansluiten op versterker sammie Muziek, foto & video 1 26-08-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.