//

Na update ios7 werkt itunes niet goed - muziek scrolt snel voorbij zonder afspelen

Na update ios7 werkt itunes niet goed - muziek scrolt snel voorbij zonder afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier ook last van, echter als ik mijn muziek vanuit itunes naar mijn iphone sleep en dus wel de titels op mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-02-14, 11:44
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Ik heb hier ook last van, echter als ik mijn muziek vanuit itunes naar mijn iphone sleep en dus wel de titels op mijn iphone kan lezen en ik ontkoppel de iphone, druk itunes weg en sluit hem opnieuw aan, dan synchroniseert ie de muziek wel gewoon zoals het hoort.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-02-14, 14:28
iriechris iriechris is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 23
Standaard

Nou het is gelukt hoor! Na de pc virus vrij en gedefragmenteerd te hebben, itunes opnieuw geinstaleerd te hebben na het opstarten van de pc lukte het niet, ben ik toch maar een nieuwe kabel gaan halen en daarna deed ie wel synce, dus dat was het probleem! Bedankt allemaal voor de info in ieder geval! grtz
  #23  
Oud 08-02-14, 18:51
peterNmore peterNmore is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

Hi iriechris,

even terug naar het begin;je hebt een nieuwe laptop,wat had je hiervoor? klinkt als een formatprobleem.Dat je iPhone Quick-time files terugzet naar je nieuwe laptop lijkt het erop dat je phone MacOs Extended journaled is,je nieuwe laptop is hoogstwaarschijnlijk MS DOS (FAT 32).
Hier een linkje om eea toe te lichten en mss op te lossen;
Sharing Disks - Windows Products

je iPhone is niets meer dan een opslagschijf die op een bepaalde manier geformatteerd is.

oei! zag je laatste berichtje over het hoofd.Tof voor je dat alles het weer doet.
  #24  
Oud 08-02-14, 18:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterNmore Bekijk bericht
Dat je iPhone Quick-time files terugzet naar je nieuwe laptop lijkt het erop dat je phone MacOs Extended journaled is,je nieuwe laptop is hoogstwaarschijnlijk MS DOS (FAT 32).
Elke iPhone/iPad is geformatteerd in HFS+. En dat een nieuwe Windows PC geformatteerd is in het antieke FAT32 is heel onwaarschijnlijk. Nieuwe PC's zijn sinds een tiental jaren in NTFS geformatteerd.

Hoe dan ook: het een heeft met andere niets te maken.
  #25  
Oud 08-02-14, 19:19
peterNmore peterNmore is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 7
Standaard

@timosha,

daarin heb je gelijk.Heb eens een ipod gehad die op verkeerde manier was geformatteerd en niet meer werd herkend,foutmelding op foutmelding en vele rare dingen.Vandaar dat ik in die richting zocht.
  #26  
Oud 08-02-14, 19:50
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Back on topic, ik had die problemen door slechte sync icloud en iphone. Nu opgelost, (maar via itunes match).
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7 KiloDiesel iPhone algemeen 2 30-09-13 19:30
iOS7: Safari BUG?: toevoegen aan beginscherm werkt niet goed Rav3n iPad algemeen 1 25-09-13 10:08
Iphone 5 werkt niet meer na update IOS7 beta 4 nierop Ontwikkelen voor iOS 10 03-08-13 15:50
Aangekochte muziek synchroniseren werkt niet goed. Jeromein iTunes 0 28-04-12 20:52
Muziek afspelen lukt niet na update iOS5 emmel Muziek, foto & video 3 26-10-11 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.